« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایرنا، آلکساندر شین در برنامه جنگ و صلح شبکه 9 رژیم صهیونیستی اظهار کرد: طبق قوانین ما سازمان هایی تروریستی محسوب می شوند که در داخل یا خارج علیه منافع روسیه از جمله واحدهای تابعه، سفارتخانه ها و نمایندگی ها و شهروندان روس عملیات انجام دهند.

تارنمای اینترنتی اوکراینی گوردونوا روز سه شنبه نوشت: سفیر روسیه در پاسخ به پرسش مجری شبکه تلویزیونی مبنی بر اینکه آیا تروریست های خوب و بد وجود دارند؟، گفت که مسکو جنبش های حماس و حزب الله را تروریستی محسوب نمی کند.

روسیه بارها تروریستی بودن حزب الله و حماس را که غرب به پیشگامی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر آن اصرار دارند رد کرده و مقام های روس با این جنبش ها مذاکره می کنند.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه به تازگی اعلام کرد که این کشور حزب الله لبنان را یک سازمان تروریستی نمی داند، بلکه برای مبارزه با تروریسم در سوریه همکاری نیز می کند.

پایگاه خبری رادیو روسی اسپوتنیک نوشت: لاوروف گفت که ما حزب الله را سازمانی تروریستی نمی دانیم. آنها نیز همانند سایر نیروهای حاضر در سوریه و نیروهای روسیه، به درخواست مقامات سوریه در این کشور حضور دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: