« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه دین پژوهان کشور
یازدهمین آیین انتخاب، معرفی و تجلیل پژوهش های برتر دینی و پژوهشگران برگزیده و پیشکسوتان دین پژوهی در قم برگزار می شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دبیر شورای دین پژوهان با اعلام خبر مذکور گفت : یازدهمین آیین انتخاب، معرفی و تجلیل پژوهش های برتر دینی و پژوهشگران برگزیده و پیشکسوتان دین پژوهی، به منظور حمایت از پژوهش های دینی، و توسعه و غنی سازی و ترویج دین پژوهی ، توسط شورای دین پژوهان کشور در آغاز سال تحصیلی حوزه  در قم برگزار می شود.

وی اعلام کرد مرحله اول بررسی وداوری آثار پژوهشی و پایان نامه های رشته های علوم اسلامی در فرایند بررسی و ارزیابی و انتخاب کمیته داوری قرار گرفته است و مهلت دریافت آثار تا شروع مرحله دوم داوری تمدید شده است.

دکتر پیمان  اعلام کرد آثار پژوهشی ارسالی به دبیرخانه  بر اساس تعریف شورای علمی باید  دارای ویژگیهایی ازقبیل  نو آوری علمی، روشمند بودن، پاسخگو بودن به سوالات نظری و دارای راه حل عملی در مسائل علمی، نقادی، ایده پردازی و مدل سازی باشند .

و در این دوره، آثار تولید شده در دو ساله اخیر  در اولویت انتخاب  قرار می گیرند  و آثار پژوهشی دینی سالهای قبل در صورت  داشتن ویژگیهای علمی ممتاز مورد داوری قرار خواهند گرفت.

دبیر شورای دین پژوهان تاکید کرد  این آیین صرفا به آثار چاپ نشده اختصاص دارد ،  و آثار چاپ شده مورد ارزیابی و انتخاب قرار نمی گیرند زیرا آیین معرفی و تجلیل از پژوهشهای برتر دینی صرفاً به آثار آماده چاپ اختصاص یافته است تا پیش از چاپ مورد نقد و بررسی علمی قرار داده شوند ومحققین نقد های صاحب نظران را قبل از چاپ اعمال نمایند تا موجب تقویت بعد علمی آثارشود.

 وی گفت پایان نامه های دکتری و سطح چهار حوزه نیز چنانچه واجد شرایط یاد شده باشد پذیرفته می شود.

 دبیرشورای دین پژوهان توصیه کرد آثار ارسالی را  در قالب متن صحافی شده نهایی و آماده چاپ و دارای معرفی توصیفی و چکیده به همراه فایل دیجیتال در اسرع وقت  به دبیرخانه دین پژوهان کشور تحویل شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: