« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
فرمانده سپاه بهبهان :
سرهنگ خیران پور گفت : خبر دستگیری چند داعشی در بهبهان کاملا کذب است و با منتشر کنندگان این گونه پیان برخورد قانونی میشود .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور در نشست مدیران و فرماندهان رده های مقاومت بسیج از برنامه های ویژه سپاه در زمینه محرومیت زدایی و رسیدگی به مشکلات مناطق محروم روستایی خبر داد .

وی حضور بسیج را در همه صحنه های اجتماعی و اقتصادی تعیین کننده دانست و اظهار کرد : در مسئله آتش سوزی اخیر واقع در منطقه کفشکنان با وجود شرایط سخت منطقه بسیجیان توانستند در محل حریق حاضر شوند و همپای دیگر دستگاهها وراد صحنه شوند.

سرهنگ خیران پور امنیت پایدار را یکی از اهداف بلند مدت سپاه و بسیج عنوان کرد و افزود  : یکی از پیش‌نیاز‌های برقراری امنیت داشتن اشراف اطلاعاتی است که سپاه این شهرستان خوشبختانه اشراف کاملی بر فضای اجتماعی و امنیتی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اشراف سپاه بر جریانات و گروه‌های مختلف در فضای مجازی بسیار بالاست، اظهار داشت: این اشراف هم عمق درون شهرستانی ‌و هم عمق درون استانی دارد.

فرمانده سپاه بهبهان در واکنش به پیامک منتشر شده به نقل از خبرگزاری سپاه بهبهان ، مبنی بر دستگیری سه داعشی در این شهرستان توسط اطلاعات سپاه در گروههای فضای مجازی تاکید کرد : این خبر کاملا کذب است و هیچ موضوعیتی ندارد چرا که اولا سپاه بهبهان هیچ خبرگزاری رسمی ندارد ثانیا تا به امروز بر اساس تلاش های شبانه روزی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی شهرستان از جمله اداره اطلاعات ، اطلاعات نیروی انتظامی و بسیج هیچ فردی با این مشخصات دستگیر و یا شناسایی نشده است.

این مقام امنیتی متذکر شد : همانگونه که بستر فضای مجازی توسط مرکز سایبری سپاه شهرستان رصد میشود ، منتشر کنندگان اکاذیب به دلایل مباحث امنیتی شناسایی میشوند و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مردم شریف هوشیار باشند و به شایعات توجه نکنند و هر گونه مطلبی را در فضای مجازی منتشر نکنند . همچنین آگاه باشند سپاه و بسیج در کنار دیگر نهادهای امنیتی تمامی تحرکات و تحولات را در فضای سایبری و واقعی رصد میکند و این گونه اقدامات بیشتر توسط دشمنان برای کم رنگ کردن شعائر دینی و اسلامی و ممانعت از حضور مردم در مساجد و تکایا در آستانه لیالی قدر صورت میگیرد که میطلبد نسبت به این مسائل با آگاهی و بصیرت بیشتری مواجه شویم./عصربهبهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: