« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
گچساران
مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در گچساران به ۵ بیمار حیات دوباره بخشید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ساسان عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: با رضایت خانواده احمدرضا زاهدی پور نوجوان 14 ساله گچسارانی ، دو کلیه، قلب و قرنیه‌های از بدنش جدا و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

وی عنوان کرد: این اعضاء توسط تیم جراحی پیوند شیراز در محل بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان از بدن بیمار خارج و در بیمارستان نمازی شیراز به سه بیمار نیازمند پیوند شد.

مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از ابتدای امسال تاکنون دهمین مورد بیمار مرگ مغزی این استان برخی از اعضای بدن خود را به بیماران نیازمند اهداء کرده‌اند.

عباسی ابراز کرد: مرگ مغزی وقتی برای کسی اتفاق می‌افتد دیگر امیدی برای برگرداندن آن به زندگی نیست و در دنیا هیچ گزارشی مبنی بر برگرداندن بیمار به زندگی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از همه شهروندان انتظار دارم وقتی بیماری دچار مرگ مغزی می‌شود و توسط تیم پزشکی قعطی و تایید شد باید قبول بکنند که این فرد از دنیا رفته و این فرصتی برای دادن امید به بیماران نیازمند است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: