« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
به نظر می رسد پرز قصد ندارد در صورت تمایل رونالدو به جدایی، او را به اجبار در مادرید نگه دارد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، اگر رونالدو واقعا قصد دارد رئال مادرید را ترک کند باید با سران باشگاه رئال مادرید در این رابطه صادق باشد.

"مارکا" در گزارش خود آورده است، در حالیکه رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال برای حضور در جام کنفدراسیون ها حضور دارد، رخ دادن چنین اتفاقاتی آن هم در بهترین فصل رئال مادرید طی 59 سال اخیر، باعث ناراحتی اعضای این تیم شده است.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز به رونالدو تاکید داشته تا به حال هرگز بازیکنی را به زور در رئال نگه نداشته و در مورد او نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.

البته این بدان معناست که با توجه به پیشنهادهای احتمالی یونایتد و پاریس، این رئال است که زمان خروج رونالدو را مشخص خواهد کرد.

سران رئال مادرید قصد ندارند در مورد این پرونده به رونالدو باج بدهند زیرا معتقدند این اولین بار نیست که این ستاره شرایط رئال را با کج خلقی های خود تلخ کرده است زیرا نباید فراموش کرد در گذشته و در هنگام ورود گرت بیل به ترکیب کهکشانی ها نیز چنین اتفاقاتی رخ داده بود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین