« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
کهگیلویه
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت از طریق نشست با ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد .
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛صبح امروز 96/3/27 جلسه ای به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت متشکل از ریاست  واحد و مجموعه معاونین برخی از اعضاء هیئت علمی  در سالن اجتماعات دانشگاه تشکیل گردید .مهندس عدل هاشمی پور از بررسی و رفع مشکلات این دانشگاه در جلسه مشترک با  آقایان دکتر نوریان ریاست عالی دانشگاه آزاد کشور و دکتر محمودی ریاست دانشگاه آزاد استان در هفته آینده خبر داد و گفت : مقدمات و هماهنگی های لازم را در خصوص تشکیل جلسه به منظور بررسی و مرتفع نمودن مشکلات دانشگاه آزاد دهدشت را انجام داده و از ریاست واحد دانشگاهی خواست تا مشکلات و موانع موجود را بهمراه ارائه راهکارهای لازم ٬ کارشناسی کرده و به ترتیب اولویت و در یک بسته کامل آماده نموده و خود نیز بعنوان نماینده دانشگاه در جلسه مذکور حضور یابد .



رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمبسیون انرژی با بیان تغییر ساختار و اهتمام ویژه ای که دانشگاه آزاد کشور به زیر مجموعه بویژه مناطق کمتر توسعه یافته دارد ٬عنوان نمود : به رفع مشکلات و تقویت دانشگاه واحد دهدشت امیدواری بسیار دارم و به تبعیت از تغییرات و تغییر نگرش در سطوح اولیه ٬ تغییر و هماهنگ شدن با سیاست های کلی دانشگاه آزاد در واحد دهدشت ضروری و اجتناب ناپذیر است . وی توجه بیشتر و تقویت معاونت آموزشی در جهت کیفیت بخشی به خروجی دانشگاه را نیز خواستار شد.

 در خلال جلسه برخی از اعضاء هیئت علمی سؤالات و توضیحاتی از روند اجرای پروژه های در دست اقدام  از نماینده مردم را پیگیر شدند که از پاسخ سردار هاشمی خشنود و از زحمات ایشان قدردانی نمودند .

 در ابتدای جلسه مشکلات و نارسائیهای دانشگاه بصورت کلی و بیان برخی جزئیات به دلیل اهمیت  توسط دکتر سادات ریاست و دکتر بهره بر معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد دهدشت بیان گردیدند.

پس از پایان جلسه مهندس هاشمی پور با حضور در جمع دانشجویان ساعتی با آنان به گفت و شنود نشست که با استقبال گرم و بدرقه  صمیمانه دانشجویان پایان یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: