« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مدیر امور شعب و معاونان بانک کشاورزی استان و جمعی از امدادگران از دو خانواده مددجوی بی سرپرست و دو طرح اشتغال مددجویی کمیته امداد استان در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طرح مفتاح الجنه یکی از طرح های کمیته امداد است که مسئولان و خیران از خانواده های مددجویان بازدید می کنند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می شوند، گفت: در این بازدیدها ضمن بررسی مشکلات خانواده ها مبلغ یک میلیون ریال به هر خانواده اهداء شد.


وی با اشاره به اینکه در طرح مفتاح الجنه شاهد گره گشایی مشکلات بسیاری از خانواده ها با کمک مسئولان ادارات و خیران نیکوکار هستیم، یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از 50 خانواده بازدید و 50 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در بخش دیگری از سخنانش از کمک دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی به مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: 320 میلیون ریال از طرف دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی به 320 نفر از بیماران زمین گیر به همراه یک بسته نبات متبرک آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان امسال اهداء شد.

محبیدر بازدید از دو طرح اشتغال مددجویی،  بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان را یکی از محورهای اساسی فعالیت های کمیته امداد نام برد و افزود: این نهاد با ارایه تسهیلات و ایجاد بستر لازم برای اشتغال مددجویان، از خانواده های تحت پوشش در قالب طرح های اشتغال و توانمندسازی حمایت می کند.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون دو هزار و 663  طرح اشتغال با اعتبار 388 میلیارد و 890 میلیون ریال برای مددجویان این نهاد اجرا شده است، گفت: ارائه دوره های آموزشی، مشاوره و نظارت بر طرح های اجرای شده از مهمترین عوامل پایداری طرح های اشتغال کمیته امداد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: