« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره بین‌المللی بی بی حکیمه (س) در آذرماه امسال خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فتاح محمدی ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره بی بی حکیمه (س) با اشاره به اینکه امسال دو کنگره ملی و بین المللی در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دو کنگره هر کدام به نوع خود یک رخداد فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی هستند.



معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نشست مصوب شد که دانشگاه یاسوج به عنوان کمیته علمی این کنگره ابعاد شخصیتی مرحوم « آیت الله ملک حسینی» را در قالب فراخوان انجام دهد.

وی بیان کرد: مقرر شد حوزه هنری آثار مرحوم آیت الله ملک حسینی را در قالب مکتوب و ضبط شده تدوین کند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کلیپی از دوران زندگی مبارزاتی آن عالم ربانی تهیه کند.

محمدی عنوان کرد: کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی در 26 و 27 مهرماه امسال مصادف با ایام محرم در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کنگره ملی بی بی حکیمه (س) سال گذشته با کیفیت مطلوبی در استان برگزار شد، بیان کرد: کنگره بین المللی بی بی حکیمه (س) نیز آذرماه امسال در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته علمی این کنگره در دانشگاه یاسوج تشکیل شد، گفت: محورهای فراخوان مقاله در ابعاد مختلف تهیه شده و وب سایت این کنگره نیز راه‌اندازی شده است.

محمدی هدف از برگزاری این کنگره‌ها را تجلیل و تکریم از شخصیت افراد، تدوین منابع علمی در ابعاد مختلف، تقویت فرهنگ دینی و معرفی ظرفیت‌های استان عنوان کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: