« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کهگیلویه
نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام (ره) با حضور در جمع جهادگران کهگیلویه ٬ یاد و خاطره بنیانگزار فقید انقلاب ٬ شهیدان جهادی دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه تلاش و سازندگی را گرامی داشت.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام (ره)  با حضور در جمع جهادگران کهگیلویه ٬ یاد و خاطره بنیانگزار فقید انقلاب ٬ شهیدان جهادی دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه تلاش و سازندگی را گرامی داشت و گفت پیشرفتها و جایگاه امروزی مدیون شماها و همه آن بزرگواران است .

مهندس عدل هاشمی پور افزود: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی و روحیه جهادی کارکنان جهاد سازندگی خدمات گسترده و بسیار زیادی انجام شده و پیشرفت های خوبی حاصل گردیده است . اما همچنان مشکلات و کمبودهایی وجود دارد که فائق آمدن بر آنان عزم جدی و همه جانبه دولت و مسئولان  را می طلبد .

 رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : توسعه و رونق کشاورزی نیازمند زیر ساختهایی از قبیل جاده ٬ آب و برق پایدار ٬ گاز ٬  و همت عمومی است و طبیعتا حضور سرمایه گذار و رونق کسب و کار مستلزم رفع موانع موجود است .که در این زمینه اقدامات و پیگیریهای خوبی صورت گرفته است.

 عدل هاشمی پور مهمترین برنامه ها و اقدامات انجام شده در این زمینه را اجرای پروژه های گاز رسانی ٬ ملی نمودن برخی از جادهای مواصلاتی ٬ پیشنهاد و اخذ مجوز نیروگاه برق در زمین جنب پتروشیمی  ٬ مطالعات در حال انجام سد مارون 2  و تغییر کارفرمای سد از استانی به مدیریت منابع آب کشور ٬ پیشنهاد و مطالعات در حال انجام تونل خائیز و روحیه تعاملی خویش دانست و گفت : کارشناسان جهاد کشاورزی و متخصصان با مطالعه این پروژه ها و ارائه پیشنهاد و راهکارهای لازم در جهت تسریع در امور همکاری و مشارکت نمایند .در ادامه ضمن توصیه جهادگران به روحیه جهادی سابق ٬ زنده نمودن اقتدار جهاد را خواستار شد وگفت :بدانید که خدا می بیند و قول داد که مطالبات به حق پرسنل خصوصا در جنبه رفاهی را پیگیری جدی نماید . در ابتدای این نشست ٬ مهندس سید عمران تقوی مدیر جهاد شهرستان و تنی چند از کارشناسان ٬ پتانسیل ها و کمبودهای حوزه جهاد کشاورزی را بیان نمودند . سردار هاشمی بعد از پایان یافتن جلسه ساعتی با اعضاء جلسه و سایر کارکنان ٬ نشست صمیمی داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: