« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
سرمربی تیم فوتبال پیکان از برپایی اردوی این تیم در کردان کرج خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایلنا، مجید جلالی در خصوص شرایط پیکان اظهار داشت: یک هفته است تمرینات خود را آغاز کردیم شرایط خوبی داریم و به زودی برای برپایی اردویی راهی کردان کرج خواهیم شد.

وی در خصوص حرکت سیامک نعمتی در تمرین پیکان افزود:

    نعمتی چند سال در پیکان حضور داشته و به این تیم تعلق خاطر دارد و به همین دلیل روز گذشته در تمرین ما حضور یافت و از بازیکنان خداحافظی کرد. ما برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و این حرکات نشان می‌دهد که چقدر نعمتی قدرشناس است.

جلالی در خصوص روند نقل و انتقالات پیکان خاطرنشان کرد:

    وقتی در تیم‌های بزرگ نیستی حق انتخاب نداری. بازیکنان برای پیوستن به تیم‌های بزرگ حق انتخاب دارند ما هم تلاش می‌کنیم بر اساس نیازهایی که داریم بازیکنان موردنظر خود را جذب کنیم.

سرمربی پیکان در خصوص جدایی بازیکنان کلیدی پیکان هم گفت:

    ما بازیکنان کلیدی چون منشا، سیاوش یزدانی، شهریار مغانلو و نعمتی را از دست دادیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم جای خالی آنها را پر کنیم.

جلالی در خصوص جذب بختیار رحمانی افزود:

    در خصوص این بازیکن هنوز چیزی معلوم نیست.

جلالی درباره جدایی مجتبی حسینی از کادر مربیگری پیکان و همچنین شایعه حضور صالح در کادر فنی این تیم گفت:

    ما برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم حسینی از مربیان باانگیزه فوتبال ماست. با ایشان صحبت کردیم ولی هنوز تصمیم خاصی در این باره نگرفته‌ایم.

جلالی درباره نقل و انتقالات این روزهای فوتبال ایران گفت:‌

    به نظرم قوانین فضای نقل و انتقالات درست نیست و باید تغییر کند. ما از همه نظر نقص قوانین داریم. ۱۴ اردیبهشت مسابقات تمام شده اما تا پایان شهریور یعنی ۴ ماه زمان نقل و انتقالات است. این در ح الی است که با قراردادهای یکساله‌ای که در فوتبال ما وجود دارد می‌شود در دو هفته نقل و انتقالات را به پایان رساند. از این زمان طولانی باشگاه‌ها سود نمی‌برند و بازیکنان هم از تمرینات دور می‌مانند من پارسال در این خصوص نامه نوشتم اما متاسفانه تغیییر ایجاد نشد.

جلالی در پایان گفت:

    یک هفته است تمرینات ما شروع شده است اما هنوز بازیکنان ما کامل نشد‌ه‌اند تا ۱۵ شهریور به نظرم هر تیمی در لیگ حداقل ۵ بازی انجام داده است اما نقل و انتقالات تا آن تاریخ است و این اصلا خوب نیست.

 

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین