« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با تشریح علت قرمزی چشم‌ها پس از بیرون آمدن از استخر از مردم درخواست کرد تا تخلف بهداشتی استخرها به شماره ۱۹۰ گزارش دهند.
آوای رودکوف: محمدعلی شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، با توجه به اقبال مردم برای رفتن به استخر در ایام تابستان در توصیه‌هایی اظهار داشت: تیم‌های بهداشتی بر روی فعالیت استخرها نظارت دارند و باید استخرها براساس پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند مثلاً کسی حق ندارد تا دوش نگرفته وارد استخر شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره اینکه عنوان می‌شود مواقعی افراد پس از خروج از استخر دچار سوزش و قرمزی چشم می‌شوند، توضح داد: این مسئله به خاطر میزان کلر مورد استفاده در استخر است، کما اینکه استفاده از کلر مشخص برای گندزدایی در استخرها نیز باید طبق استاندارد لازم صورت پذیرد.

شریعتی ادامه داد: با این وجود در صورتیکه مردم بخواهند گزارشی درباره استخری ارائه کنند می‌توانند با دو شماره 190 و 1490 تماس بگیرند تا کارشناسان بهداشتی با خودروهای سفید رنگی که مزین به شماره 190 است از آن استخرها بازدید به عمل آورند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: استخرها براساس پروتکل‌های بهداشتی باید فعالیت کنند، براین اساس در زمان‌های مشخص نیز درصدی از آب استخرها خارج و آب تمیز و تازه وارد استخر می‌شود و استخرها مستلزم به رعایت این پروتکل‌های بهداشتی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین