« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
یاسوج
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در رابطه با اقدام اخیر موشکی سپاه پاسداران در انتقام از تروریست های وهابی_تکفیری که باعث شهادت چندین تن از هموطنانمان شد بیانیه ای صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در حمایت از حمله موشکی سپاه به داعش بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله قاصم الجبّارين
 (وَ قاتِلُوا الْمُشْرِكِينَ كَافَّةً كَما يُقاتِلُونَكُمْ كَافَّةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ)
همه با هم با مشرکین کارزار کنید، همانطوری که آنها با اتحاد با شما می جنگند و بدانید، همانا خداوند با انسانهای با تقواست.

بند1) اقدام شجاعانه و ستودنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به منطقه دیرالزور، به عنوان دومین پایتخت تروریست ها در خاک سوریه، این بار نه از طریق کشورهای دوست و هم پیمان، بلکه به طور مستقیم از خاک خود، در پایگاه های کردستان و کرمانشاه که در تصورات باطل دشمن جلاد، به نقاط ضعف جمهور اسلامی بدل شده بود، ضمن اینکه التیام و مرحمی برای شهدای حملات تروریستی 17 خرداد تهران به شمار می آید،
بار دیگر اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را با وجود تمام تحریم های تسلیحاتی و تکنولوژی های نظامی از سوی غرب وبا تکیه بر نیرو های مخلص داخلی و توان ایمان و تخصص متخصصان جهادگر به جهانیان اثبات کرد.

بند2) مسلماً بُعد دیگر این اقدام جمهوری اسلامی ایران متوجه دشمنان منطقه ای و بین المللی خواهد بود.
 حکومت قبیله گرا و ماقبل مردم سالاری سعودی به خوبی متوجه شده است که با تصورات متوهمانه خود، بخاطر عدم شناخت از توان نظامی و موشکی ایران و صرفاً با حمایت از چند تروریست تکفیری، نمی تواند ایران را به جنگ داخلی کشانده و ثبات و امنیت آن را به هم ریزد.
 و همچنین این موضوع، یاداوری و پیام روشنی بود برای زیاده خواهانی چون آمریکای مستکبر که تصور می کردند، می توانندبا سیاست  گزینه های روی میز و تهدید و استفاده از پرونده هایی همچون برجام که پر از شکاف های حقوقی می باشد جمهوری اسلامی را در تنگنا و بن بست قرار دهند.
در حالی که شاهد بودیم در دو - سه سالی که از عمر پرونده ی پرابهام برجام می گذرد، روزی نبوده است که به بهانه های مختلف، با نقض های مکرر و تحریم هایی که عموما با موافقت بالای نود درصدی تصویب می شد، به آن لگدی نزده باشند و متاسفانه با نبود واکنش متقابل از سوی دولت مردان ایران، هر روز گستاخ تر از دیروز می شدند.
اما اکنون، اقدام موشکی ایران و هدف قرار دادن منافع آنها در منطقه و تهدید شریان های حیاتی کارخانه های غرب چون نفت... که بصورت مفت و ارزان آن را از این منطقه توسط داعش غارت می کردند، خود پاسخ کوبنده و محکمی است به تمام این اقدامات، که اقدار نظامی، دفاعی و ملی ایران را بار دیگر به آنها یاداوری می کند.

بند3) واضح ترین و بارزترین پیام حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مقر سفاکان و جلادان داعشی، بدون تردید برای رژیم منحوس و اشغاگر قدس - که به فرموده رهبر معظم انقلاب، 25سال آینده را نخواهد دید - خواهد بود.
  این روزها ترس و وحشت ناشی از این حمله برای رژیم صهیونیستی که معادلات منحوسش با این اقدام مورد تزلزل و تحدیدی اساسی واقع شده، به خوبی از پوشش ضعیف رسانه ها و خبرگزاری های این رژیم، روشن و هویدا است، که این خود نشانی محکم از سست شدن تارهای عنکبوتی این دولت نامشروع است.

در آخر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج، از همه مسلمانان و آزادگان عالم، خصوصا اعضای بیدار جامعه ی دانشگاهی، دعوت می کند ضمن تجدید دوباره با آرمان های امام بزرگوار و حمایت از مستضعفین عالم، انزجار و نفرت از جبهه‌ی باطل را در راهپیمایی روز جمعه این هفته  فریاد زده و مشارکتی پرشور داشته باشند.
والسلام علی من التبع الهدی

"انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: