« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد خبر داد
طی تفاهم نامه سه جانبه که میان کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد، صندوق کار آفرینی امید و شرکت خودرو سازی زامیاد بسته شد، مبلغ 30 میلیارد ریال اعتبار از سوی صندوق کارآفرینی امید برای خرید 100 دستگاه خودرو وانت نیسان برای مددجویان در نظر گرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، با اشاره به اینکه این خودروها با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به کار گرفته می شود گفت: این خودروها تا پایان شهریورماه سال جاری به مددجویان متقاضی و دارای شرایط کار تحویل داده می شود.



وی با بیان اینکه ۹۰ درصد قیمت تمام شده  هر خودرو را صندوق کارآفرینی امید با واگذاری تسهیلات به مددجو پرداخت می کند و ۱۰ درصد باقیمانده نیز سهم آورده متقاضی است، اظهار کرد: در صورتیکه مددجویی نتواند سهم ۱۰ درصد خود را بپردازد، این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت وام قرض الحسنه به مددجو پرداخت می شود.

محبی ادامه داد: برای سهولت کار متقاضیان و به دلیل اینکه اکثر مددجویان برای آوردن ضامن یا چک کارمندی با مشکل مواجه‌اند، سند خودرو به عنوان ضمانت در صندوق امید باقی می‌ماند تا پس از اتمام  اقساط در اختیار مددجو قرا گیرد.

وی با تصریح همکاری لازم از سوی کمیته امداد جهت جمع آوری اقساط، خواستار پرداخت هر چه سریع تر تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان شد.

ارسلان حسن پور، مدیر صندوق کارآفرینی امید، در این نشست با بیان اینکه این صندوق از عملکرد کمیته امداد در نظارت بر طرح های اشتغال رضایت کامل دارد، گفت: صندوق کارآفرینی امید آمادگی دارد تا در خصوص واگذاری تسهیلات اشتغال به متقاضیان با کمیته امداد همکاری کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: