« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
بهمئی
به مناسبت سی و ششمين سالگرد شهادت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب مراسم گرامیداشتی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر ليكك برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛« حجت الاسلام والمسلمين افروغي امام جمعه شهرليكك» در اين مراسم  با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی  با بيان اينكه ، موقعیت برجسته‌ی شهید بهشتی سبب شد که فرصت‌طلبان و معاندان انقلاب، به خیال واهی خویش، با زدن تهمت‌ها سعی کنند ، او را از سر راه بردارند تا به مطامع دنیوی خود دست یابند گفت : آیت‌الله بهشتی کسی نبود که با جوسازی معاندان و کج‌فهمی جاهلان، میدان مبارزه را خالی کند و عافیت‌طلبی پیشه سازد.



«حجت الاسلام والمسلمين افروغي » مدیریت اعتصابات و تظاهرات خیابانی، هماهنگی نیروهای انقلاب در قالب تشکل‌هایی چون جامعه‌ی روحانیت و حزب جمهوری اسلامی، مدیریت جلسات خبرگان قانون اساسی، مدیریت قوه‌ی قضائیه و نیز تألیف چندین اثر علمی در حوزه‌ی مباحث دینی را  بخشی از فعالیت‌های وی، قبل و پس از پیروزی انقلاب برشمرد و افزود : راز و رمز تحقق اندیشه‌های شهيد بهشتي  و به تبع آن، برتری فکری و عملی نسبت به دیگران، قطعاً مدیون شخصیت و اخلاق ایشان بوده است. و بینش، تقوا، مدیریت و نظم از ویژگی‌هایی هستند که با دارا بودن آن می‌توان شخصیتی منحصر به فرد و اثرگذار ساخت.



« وي» همچنين در اين مراسم ، همچنین گفت : نقش شهید دکتر بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش‌ناشدنی است و ایشان با تحمل سختي هاي فراوان در مقابل كج انديشي هاي دشمنان ايستاده اند.



گزارش و عکس /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: