« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
نماینده کهگیلویه بزرگ
عدل هاشمی‌پور با بیان اینکه افزایش مهاجرت در کهگیلویه بزرگ نگران کننده می باشد گفت:باید با ارائه خدمات به مناطق روستایی و عشایری مانع از روند فعلی مهاجرت در این شهرستانها باشیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ با تقدیر از برخی فعالیت‌های امور عشایر در خدمات دهی به جامعه کم توقع و مولد عشایری گفت: برای رفتن خدمات به روستاهای محروم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنم.

عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: افزایش  مهاجرت در کهگیلویه بزرگ نگران کننده بوده و باید با ارائه خدمات به مناطق روستایی و عشایری مانع از روند فعلی مهاجرت در این شهرستانها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم در صورت ارائه خدمات لازم به مناطق روستایی و ایجاد اشتغال شاهد مهاجرت معکوس هستیم ابراز کرد: ارائه خدمات عالی به مناطق عشایری دلی‌ مهره در لنده، بیدانجیر و ساورز ستودنی است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیان کرد: کاهش حاشیه نشینی در شهرهای گرمسیری و حوزه انتخابیه‌ام جزء اولویت‌ها من بوده که یکی از راه‌های تحقق این مهم ارائه خدمات مطلوب به مناطق عشایری و روستاها است که تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفته و البته خود را نیز یک نیروی اداره امور عشایری می‌بینم.

هاشمی‌پور از گازرسانی به برخی روستاهای شهرستان بهمئی شامل منطقه قیام، سرآسیاب یوسفی و ممبی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان بهمئی با 160 میلیارد ریال با پیمانکار انعقاد قرارداد شده و بزودی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر پروژه‌های نیمه تمام و زخمی در برخی مناطق حوزه انتخابیه‌ام که بیش از 10 سال به حال خود رها شده بودند، بزودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
خارخشک کنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
0
جناب آقای هاشمی شما هم نمایندگان ادوارگذشته،دولت و... شعار میدین.شما چطور میخوای ومیتونی جلو مهاجرت روبگیری وقتی که سطح زندگی درشهرهای کهگیلویه بایاسوج اززمین تا آسمونه .هرشاخصی رو درنظر بگیرید قابل قیاس نیست.دانشگاه رو میخوای حساب کنی شهریاسوج به اندازه کل استان دانشگاه داره .بیمارستان و مراکز بهداشتی ودرمانی رو میخوای لحاظ کنی شهر یاسوج چندبرابر دهدشت،لنده ،چرام ،چاروسا ،دیشموک ولیکک بیمارستان و... داره و سایر موارد.... . بله مهاجرت ازروستاها به شهر وازشهرهای کوچک کهگیلویه به یاسوج واقعا نگران کننده است. این چیزارو شما میدونید ماهم میدونیم ولی کو عمل ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
0
جناب خار خشک
سردار هاشمی اظهار نگرانی کردند و راهکار دادند و نگفتند که جلوی این کار را می گیرند جلوی این کار را دولت محترم باید بگیرند که البته نمی گیرند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین