« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
یاداشت-عیسی محتشم
به زعم "جریان مدعی و...." میثم مطیعی به کتاب مقدسشان بی احترامی کرد و آنها باید به هر قیمت جلوی بی حرمتی به برجام را بگیرند و گرنه پارسال هم میثم مطیعی در چنین روزی آنانی را که در صف جلو نشسته بودند، مخاطب قرار داد و صدایی از کسی بلند نشد .
پایگاه خبری آوای رودکوف - عیسی محتشم:آن هواپیمایی که در ابتدای دولت یازدهم ظریف را به مقصد مذاکرات می برد، حاصل سالها آرزو ، وهم ،خیال و همچنین هزاران ساعت جلسه پیدا و پنهان و میلیاردها دلار هزینه را همزمان با خود حمل می کرد. با چه بیم و امیدی به مذاکرت نگریسته شد. بیم از توافقی بد و امید به دستان کرم کدخدا.

آنان که سالها  مذاکره مستقیم با آمریکا را از نظام  مطالبه می کردند، در زمان مذاکرات بسیاری از امیدشان  به بار نشست . دست دادن ، بوسیدن و در آغوش کشیدن مقامات آمریکایی ،پیام تلفنی و صحبت در گوشی برای آنها به رؤیا می ماند.

حال که برجام حاصل سالها امید و خدمت شان به کدخدا  بدست آمد،  باید آنرا به عنوان "یک سند مقدس" محافظت کنند.  اگر قرار باشد هر کسی به آن تعرض کند و اینان ساکت باشند، هم برجام از ابهت می افتد و هم بازی عاشق و معشوق با آمریکا بی اجر و اعتبار خواهد شد . این همه توهین و افترا به منتقدان برجام از زبان مسئول و غیر مسئول ، عالی رتبه و دون رتبه  به همین دلیل است. آنانکه منتقدان را با هر جایگاه اجتماعی از دم تیغ توهین و افترا گذراندند، قطعا به میپم مطیعی رحم نخواهند کرد.

  این روزها که برجام فرهنگی شان (سند 2030) راکد ماند و صدای غرش موشکها ی سپاه در جهان پیچید با غوغاسالاری و شانتاژ رسانه ای می خواهند، صدا های جریان انقلابی به گوش نرسد و جریان تحولات ملی و منطقه ای را منحرف کنند.

به زعم "جریان مدعی و...." میثم مطیعی به کتاب مقدسشان بی احترامی کرد و آنها باید به هر قیمت جلوی بی حرمتی به برجام را بگیرند و گرنه پارسال هم میثم مطیعی در چنین روزی آنانی را که در صف جلو نشسته بودند، مخاطب قرار داد و صدایی از کسی بلند نشد .

غوغا سالاران که" نرمش قهرمانانه" را برعلیه منافع ملی بکار بردند، فرمان" آتش به اختیار" را درست برعلیه جریان انقلابی اعمال می کنند تا نظام را مجبور به عقب نشبنی از مواضع انقلابی کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
نویسنده محترم متن،با سلام وتهیات وآرزوی قبولی عبادات،به اطلاع میرسانم که،انتخابات پرشور ودشمن شکن اخیر،همه چیز را به خوبی نشان داد وجای هیچگونه شبهه ودلواپسی نگذاشت.بنا به فرمایش امام(ره)میزان رأی مردم است.همه ما باید ضمن احترام به نظر اکثریت،منطقی،منصف،وبرای آینده کشورمان دلسوز باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
نویسنده متن،مطالبی که خودت نوشتی مثل حرفهای مطیعی یه نوع بی احترامی به رئیس جمهور منتخب مردم است. برجام باید انجام میشد تا چهره واقعی آمریکا مشخص میشد. اگه این قضیه ختم به خیر میشد نمدونم اون موقع چه حرفایی داشتید بزنید امثالکم
انقلابیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
ساواکی ها یک جوان دانشجو را دستگیر کرده و شکنجه می دادند؛ شعبون بی مخ از راه رسید و پرسید: مگه این جوون چیکار کرده که اینطور شکنجه ش میدین؟

.رئیس ساواک گفت: از خودش بپرس

جوان گفت: آقا شعبون! من علیه دزدها و آدم کش ها و وطن فروش ها و مال مردم خورها و نوکران بیگانه شعار داده بودم!!

!شعبون بی مخ به ساواکی ها گفت: بزنیدش! فلان فلان شده به اعلیحضرت خودمون فحش داده!!!

ماجرای مداحی عیدفطر شده مثل حکایت بالا، مطیعی بنده خدا از برجام و بیست سی انتقاد کرد و از خوی اشرافی و کاخ نشینی و حمایت از فساد اطرفیان و زمین خواری گفت ولی بعدش حامیان شیخ حسن گفتند: این ویژگی ها که مربوط به شیخ حسن خودمونه!!!! و شروع کردن به فحش و تهمت و...
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
مدیر محترم آوای رود کوف؛یقینا اگر متنی مانند نوشته این برادر انقلابی،ولی در حمایت از جریان اصلاحات می نوشتم،هرگز منتشر نمیکردی!!اما بعد،برادری که با اسم ا"انقلابیم"متن قبلی را نوشتی،نمیدانم این اظهارنظر شما با کدام یک از اهداف وآرمانهای انقلاب و سخنان رهبری همخوانی دارد،ولی نیک میدانم که اینگونه اقدامات جز آب به آسیاب ریختن دشمن چیز دیگری نیست.پس لطفا بدون تفکر وتنها بواسطه گفته ی دیگران اظهار نظر نکنید.منصف باشید ومنطقی.حتما که این دولت نواقص وکاستیهایی دارد،ولی بمراتب کمتر از دولتهای مهرورز وهدالت محور.آن زمان اگر کسی لب به انتقاد می گشود،چه پاسخی می گرفت؟شماها وهمفکریهاتون،او را متهم به وابستگی به این وآن،ضد منافع ملی وغیره وذالک می کردید.خداوند همه مارا به راست هدایت کند.
مدیر پایگاه بسمه تعالی
قطعا مطالب،یاداشتها و نطرات کاربران عزیز را با هر گرایش سیاسی منتشر خواهیم کرد .
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
درود بر محتشم عزیز خوار چشم افساد طلب ها
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: