« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
علمی پزشکی
اعظم ذوالفقاری روانشناس با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از تلفن همراه ، اظهار داشت:استفاده مکرر از تبلت‌، تلفن همراه و غیره تمرکز کودک را از بین می برد و احتمال ایجاد رفتارهای وسواس‌گونه را بیشتر می کند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف: استفاده مکرر از تبلت‌،تلفن همراه و غیره تمرکز کودک را از بین می برد و احتمال ایجاد رفتارهای  وسواس‌گونه را افزایش می دهد.

 اعظم ذوالفقاری روانشناس  با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از تلفن همراه ، اظهار داشت:استفاده مکرر از تبلت‌، تلفن همراه و غیره تمرکز کودک را از بین می برد و احتمال ایجاد رفتارهای  وسواس‌گونه را بیشتر می کند. این روانشناس با اشاره به افزایش کارکردهای تلفن همراه و امکان دسترسی آسان به فیلم و تصاویر افزود: آسیب های ناشی از تلفن همراه با گسترش تکنولوژی روز به روز بیشتر می شود از این رو باید بر نحوه استفاده کودک از تلفن همراه نظارت دقیق داشت.

  ذوالفقاری با بیان اینکه  برخی از والدین برای  استفاده از موبایل برای فرزندان خود محدودیت تعیین می کنند، تاکید کرد: آثار نامطلوب استفاده از تلفن همراه بر کودکان و جامعه پذیری آنها تاثیر دارد و موجب بلوغ زودرس (Precocious puberty) می شود، از این رو لازم است که تلفن همراه در بازه زمانی محدودی در اختیار کودکان قرار بگیرد.

منبع: شفا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: