« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
لنده
کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان لنده برنامه های هفته ملی بدون دخانیان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ مهندس فریبرز یاوریان با بیان اینکه هفته ملی بدون دخانیات را از 10 تا 16 تیرماه و با شعار " دخانیات، تهدیدی برای توسعه می باشد گفت: با توجه به افزایش گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر ارتقاء سطح آگاهی عمومی خانوارها را ضروری دانست.

وی در رابطه با شعار هفته ملی بدون دخانیات با عنوان " دخانیات، تهدیدی برای توسعه افزود: از آنجائیکه انسان سالم محور توسعه هست. گرایش نیروی جوان و فعال جامعه به سمت مواد مخدر عملا آن جامعه را ناکارآمد و ضعیف می کند و مانع توسعه آن هخواهد شد.

مهندس یاوریان در ادامه مهمترین برنامه های اجرایی در نظر گرفته شده برای  این هفته را برگزاری پیاده روی شبانه از پارک شهید فهمیده تا پارک امید، نصب تابلوهای بهداشتی با موضوع دخانیات در پارک ها،بازدید کارشناسان این شبکه از سفره خانه ها و مراکز MMT، تهیه و توزیع رسانه های آموزشی برای مراکز و  ادارات و برگزاری جلسه آموزشی برای رابطین و سایر گروههای هدف عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان لنده از جمله محدود شهرستان هایی است که فاقد مرکز عرضه قلیان و قهوه خانه های عرضه قلیان می باشد که این مهم طی نظارت دقیق کارشناسان بهداشتی این شبکه به دست آمد و دو مرکز را که که بصورت پنهانی قصد فعالیت داشتند توسط بازرسان بهداشتی این شبکه جمع آوری و پلمپ گردیدند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
اگر مرد من جهان هسی غیر خت...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: