« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
لنده
صبح امروز جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ به همراه مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با فرماندار دیداری صمیمانه داشتند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  صبح امروز جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ به همراه مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با فرماندار دیداری صمیمانه داشتند .

 کریمی نژاد فرماندار لنده در این دیدار زبان هنر را تنها زبان مشترک تمام ملتهای جهان دانست و افزود بزرگترین هنرمند جهان هستی ، خالق آفرینش هست و هنرمند با خلق آثار خود به جهان تحرک ، پویایی و نظم می بخشد . در سایه رشد و اعتلای هنر و فرهنگ است که ملتها می توانند در جهان عرض اندام کنند .  هنرمندان چون از جنس لایه های اجتماعی پائین دست جامعه هستند با درک صحیح موقعیت ها می توانند زبان گویای جامعه باشند . ایشان مهمترین رسالت خود را از ابتدای خدمت خود در شهرستان ، اجرای سیاستهای فرهنگی دانست و گفتند برای تحقق اهداف فرهنگی و هنری از تمام ظرفیتهای ممکن بهره خواهد گرفت . نشان به آن نشان که با تخصیص اعتباری خوب برای ساخت فرهنگسرا بعنوان مهمترین مطالبه اهالی فرهنگ و هنر در این مسیر گام برداشته ایم .

 در پایان زارعی مسئول نمایندگی ارشاد و جمعی از هنرمندان به بیان دیدگاههای خود پرداخته و خواهان بررسی موضوعات و معضلات پیش روی فضای فرهنگی و هنری شهرستان شدند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: