« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
یاسوج
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش زمین خواری در این استان خبر داد و گفت:بیشترین تصرفات، کاربری زمین های کشاورزی به مسکونی و منابع ملی به اراضی و باغ بوده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  سید حسین کاظمی در کارگروه مبارزه با زمین خواری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمات دهی به ساخت و سازهای غیرمجاز مصداق زمین خواری بوده و دستگاه‌های خدمات رسان باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات رسان به ساخت و سازهای غیرمجاز از عامل بروز پدیده‌های زمین خواری و نوعی ترغیب سودجویان به این امر است.

کاظمی با تاکید به دستگاه‌های اجرائی و خدمات رسان مبنی بر اینکه، باید قواعد واگذاری ها با جدیت رعایت شود و هیچگونه مماشات و چشم پوشی در کار نباشد، افزود: بیشترین تصرفات، کاربری زمین های کشاورزی به مسکونی و منابع ملی به اراضی و باغ بوده است.

وی با اشاره به تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی، زمین‌های کشاورزی و حاشیه رودخانه‌ها، گفت: تعرض به منابع ملی و تصرفات در شهرستان‌‌های بویراحمد و دنا بیشتر از سایر مناطق استان بوده و انتظار داریم، منابع طبیعی با قاطعیت بیشتری با متخلفین برخورد کند.

کاظمی با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان خیلی از مسائل را می‌بینند ولی به راحتی بر روی آن چشم می‌بندند، اظهار داشت: انتظار می‌رود همانگونه که دستگاه‌های متولی با دستگاه‌های دولتی متخلف پیرامون تعرض به منابع ملی برخورد می‌کنند باید با افراد شخصی متخلف به منابع ملی نیز با قاطعیت برخورد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: