« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در جمع خبرنگاران عنوان کرد
علی جاویدان در آستانه برگزاری کنکور سرارسری امسال گفت:آنچه بیش از همه برای ما حائز اهمیت است امنیت و ایجاد ارامش و سکوت در کنکور سراسری امسال می باشد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی و روز قلم گفت:«روز قلم، بهانه‌ای برای یادآوری حرمت، منزلت و قداست نویسندگان و مترجمان و اصحاب قلم است تا از پاکبازی‌های اصحاب متعهد و فرهیخته قلم که در حوزه‌ها و موضوعات مختلف قلم در دست گرفته‌اند، تقدیر شود.

علی جاویدان شهید آوینی را نمونه یک هنرمند متفکر و اصیل انقلابی دانست و افزود :شهادت شهید آوینی در زمانی رخ داد که هنر انقلاب با اندیشه وی در اوج به سر می‌برد.

نماینده سازمان سنجش در شهرستان لنده در ادامه با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در روزهای آتی اظهار داشت:کنکور سراسری، سال‌ها است که یکی از بزرگ‌ترین رخدادهای اجتماعی در کشور به حساب می‌آید؛ رخدادی که کوچک‌ترین خبر مرتبط با آن، به سرعت حتی در کوچک‌ترین روستاهای کشور هم نُقل مجالس می‌شود.

وی افزود :کنکور اولین عرصه جدی و تلاش برای زندگی است که عرصه های دیگر زندگی از قبیل استخدام و ازدواج تابع موفقیت در این عرصه می باشد.

علی جاویدان با تاکید بر اینکه کنکور حق الناس است و حق الناس قابل بخشش نیست اظهار داشت:همواره در همه عبادات ما در کنار حق‌الله به نوعی بر حق الناس نیز تأکید شده است.

ایشان با تشکر از عوامل اجرایی کنکور و همچنین ادارات خدمات رسان از جمله اداره برق ؛شبکه بهداشت و درمان و شهرداری لنده خاطرنشان کرد آنچه بیش از همه برای ما حائز اهمیت است امنیت و ایجاد ارامش و سکوت در کنکور سراسری امسال می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه  تصریح کرد: رسالت خبرنگاران  همانند رسالت  انبیاء بوده و  در واقع خبرنگار و اصحاب رسانه چشم و گوش بیدار جامعه هستند .

جاویدان از خبرنگاران خواست تا حاشیه های کنکور امسال را شناسایی و روند اجرای آن را تحلیل و همچنین در خصوص صرفه جویی برق توسط شهروندان عزیز خصوصا طی این دو روز برگزاری کنکور اطلاع رسانی لازم را بعمل اورند.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی از خبرنگاران تجلیل و از محل حوزهای برگزاری کنکور بازدید بعمل آمده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: