« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
ایران
رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری گفت: اگر به شخصی که در نماز عید فطر به رئیس‌جمهور توهین کرد، دسترسی داشتم حساب آن شخص را می‌رسیدم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت الاسلام اشرفی اصفهانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب، گفت: من جزو اولین کسانی بودم که در حزب جمهوری اسلامی عضو شدم و اهمیت حزب را از اینجا بدانیم که حزب جمهوری آن‌قدر مهم بود که حضرت امام از وجوهات شرعی هم برای حزب دستور دادند استفاده شود.

وی افزود: خانه احزاب در زمان دولت اصلاحات بسیار کارساز و مهم بود اما در دولت بعدش خانه احزاب از بین رفت. اکنون که خانه احزاب دوباره راه افتاده،  باید بسیار کارساز باشد.

اشرفی اصفهانی با بیان اینکه مردم حقاً در این انتخابات نقش به‌سزایی داشتند و نباید روحانی مردم را فراموش کند، گفت: کابینه قوی و کارساز متناسب با نیاز مردم می‌خواهیم. اگر من جای روحانی بودم به خانه تک تک مردم می‌رفتم و به‌خاطر حضورشان تشکر می‌کردم.

این مقام ارشد نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ماجرای سرودن برخی اشعار از سوی میثم مطیعی در نماز عید فطر امسال تصریح کرد: اگر به شخصی که در نماز عید فطر به رئیس‌جمهور توهین کرد، دسترسی داشتم حساب آن شخص را می‌رسیدم.
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
با سلام يك بيت درخصوص ميثم تمار و حمايت از آقاي ميثم مطيعي به عنوان جواب حاج آقا مطرح مي كنم:

گفت آن يار كز گشت سر دار بلند جرمش اين بود كه اسرار هويدا مي كرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین