« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
آوای رودکوف : وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت: کسی که دشمن عربستان است و فکر می کند که در خلیج (فارس) جایگاهی دارد، متوهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: پیام های دیپلماتیک قطر ناشی از سردرگمی است.

وی افزود: انکار خسارت هایی که سیاست های قطر به بحرین، عربستان و دیگر کشورهای عربی وارد کرده است، عجیب به نظر می آید، توطئه هایی چیده شده و خون هایی ریخته شد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

قرقاش ادامه داد: بعد از کارنامه سیاه و توطئه آمیز، از مظلومیت مورد ادعا می شنویم، این در حقیقت واکنش های دیر هنگام به سیاست های گستاخانه و زیان بار است که راه حل آن تغییر رویکرد است.

این مقام اماراتی اظهار داشت: کسی که توهم پیروزی های رسانه و قدرت ثروت، برای نادیده گرفتن همسایه را دارد، متوهم است و کسی که تصور می کند در کنار دشمنی با عربستان و ملک سلمان جایگاهی در خلیج دارد، توهم دارد.

قرقاش در ادامه نوشت: برغم سوابق گذشته و دشواری راه حل، هنوز حل مشکل ممکن است و چاره آن در فعالیت جمعی و شفاف و صداقت در عمل، تغییر رویکرد در قبال تحریک، افراطی گری و تروریسم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: