« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
کهگیلویه بزرگ
آیین کلنگ زنی پروژه ستاد مرکزی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و تجلیل از جانبازان 6 شهرستان با حضور نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آیین کلنگ زنی پروژه ستاد مرکزی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و تجلیل از  جانبازان 6 شهرستان در کهگیلویه با حضور سردار عدل هاشمی پور انجام شد .



  ساعتی قبل از برنامه های فوق ٬ جلسه مشترک ریاست سازمان علوم پزشکی استان ٬ مجموعه معاونین ٬ شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بمنظور شناسایی مشکلات حوزه بهداشت و درمان و توسعه زیر ساختهای پزشکی بهداشتی در محل شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برگزار شد ‌.نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت : حضور دکتر ایلامی و مجموعه معاونین را در کهگیلویه به فال نیک میگیریم و تقاضا دارم که چنین نشست هایی را در سایر شهرستانهای کهگیلویه بزرگ انجام دهند که با استقبال دکتر ایلامی مواجه شد . وی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده ٬ انجام کارهای زیربنایی و عمومی از قبیل تأسیس مجتمع  آموزش عالی سلامت در کهگیلویه ٬ پیگیری و ادامه کار بیمارستانهای بهمئی ٬ لنده و چرام به صورت جدی مورد انتظار است .مهندس عدل هاشمی پور  سیاسی شدن حوزه بهداشت و درمان را به جهت ارتباط مستقیم با جان و سلامت مردم آسیب جدی دانست و گفت : دغدغه اصلی بنده عموم مردم هستند و به جهت تحمل بالا  با رسانه ای کردن مشکلات مخالفم ولی اگر بازیهای سیاسی و جناحی سلامت مردم را به خطر بیندازند سکوت اختیار نخواهم کرد.



 رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی از آمادگی امکانات شرکت نفت برای تسطیح و آماده سازی زمین بیمارستان قلعه رئیسی خبر داد و گفت : با توجه به پراکندگی و موقعیت جغرافیایی حوزه انتخابیه نیاز به اورژانس هوایی ضروری است و با رایزنی و هماهنگی با خیرین ٬ آماده ساخت فرودگاه اورژانس هوایی  هستیم . و امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی مقدمات کار را فراهم نماید .

 پس از اجرای مراسم کلنگ زنی ٬جلسه تجلیل از جانبازان 6 شهرستان در سالن سپاه پاسداران ناحیه دهدشت برگزار گردید . هاشمی پور در این آیین معنوی اظهار داشت : جانبازان و ایثارگران سرمایه های سپاه هستند و خوشبختانه به اندازه کافی قانون در جهت حمایت و رفاه این فرزندان نظام تصویب شده اما ضعف در اجراء و نظارت ٬عامل تأخیر در اجرای مصوبات بوده است که انتظار داریم همه کارگزاران نظام در کنار یکدیگر به حل مشکلات آنان  اهتمام ورزند . هاشمی پور با به روز خواندن جمله تاریخی حضرت امام (ره) در مورد سپاه  اظهار داشت : ته مانده کسانیکه یک روز با تأسیس سپاه مخالف بودند اکنون با ارائه خدمات مطلوب به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر مخالفند .



یادگار دوران دفاع مقدس ٬ عنوان کرد : اگر دفاع مدافعین حرم نبود قطعا آسایش و امنیت امروز هم نبود و بدانیم که امروزه سپاه یعنی : اقتدار ٬ سازندگی ٬ فناوری ٬ علم ٬ امنیت و ولایت .

و آن کوردلانی که فکر میکنند دسیسه ها و دشمنی دشمنان نظام تمام شده است فکری باطل و خیالی خام دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: