« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
در برنامه ماه عسل امسال انجام شد؛
رمضان امسال در برنامه ماه عسل ۷ هزار و ۶۰۰ شماره تلفن برای جذب حامی به کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد اعلام شد که از این تعداد، ۳ هزارو ۶۰۰ نفر برای کمک به ایتام وخانواده های نیازمند اعلام امادگی کردند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در جلسه شورای مدیران ضمن تشکر از برنامه های دفتر مرکزی عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

 فرید محبی با بیان اینکه ۴ هزارو ۱۳۶ حامی در رمضان امسال کفالت ۴ هزار و ۶۰۳ یتیم و خانواده نیازمند را در قالب طرح محسنین پذیرفتند، گفت: با جذب این تعداد حامی، تعداد حامیان این نهاد که متقاضی خدمت به خانواده های نیازمند و ایتام هستند، به بیش از ۱۲ هزار نفر رسیده است.

وی اظهار کرد: حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا و رسیدگی به امور درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام و کودکان نیازمند، آنان را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

محبی ادامه داد: توسعه طرح های اکرام ایتام و محسنین از جمله برنامه های مهم کمیته امداد برای استفاده از ظرفیت قشرهای مختلف جامعه برای کمک به نیازمندان و جامعه هدف این نهاد است.

وی با قدردانی از حضور و کمک های مسئولین استان بویژه استاندار، نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، دستگاه های اجرایی، خیران ، نیکوکاران و مردم افزود: با بسیج خیران و مردم نوع دوست در انجام امور خداپسندانه خدمات خوبی به محرومان و جامعه هدف ارائه می شود.

محبی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار می توانند با ارسال عدد یک به سامانه  ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ با پرادخت ماهیانه ۵۰ هزار تومان کفاکت وسرپرستی یک یتیم را عهده دار شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: