« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
بهمئی
در مراسمي با حضور دکتر دهبانی پور رئيس جديد اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان بهمئي معرفي شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛«فرماندار شهرستان بهمئي » در اين مراسم ، با بيان اين که سرمايه هاي مادي و معنوي يک ملت برگرفته از فرهنگ است گفت : فرهنگ ، سازنده اصلي تمام رفتارها و منش هاي يک ملت است که اگر فرهنگ يک ملت اصلاح شود آن ملت اصلاح مي شود.

« علي اكبر فرهنگي نسب » با اشاره به اينكه ، ويژگي هاي فرهنگي جامعه را بايد استخراج كرد و راهکارهاي مختلف براي رشد فرهنگ و تشويق مردم به ترويج فرهنگ ايثار و داشتن برنامه مدون همسو با کشور ايجاد شود افزود : ما باید فضای لازم را برای هنرمندان ایجاد کنیم تا  با آسودگی بتوانند امور فرهنگی و حوزه های مختلف فرهنگي و هنري  را مديريت كنند.

« امام جمعه شهر ليكك »  در اين مراسم  با بيان اينكه ، در حفظ و توسعه فرهنگ و باورها وآداب و رسوم جامعه ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمي تواند به تنهايي منجی حفظ و نشر  امور فرهنگي و هنري باشد گفت  : همه ادارات و سازمانها در مقابل این موضوع مهم باید احساس مسئولیت کنند.

«حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد يوسف افروغي » با بیان اینکه بايد تلاش کنیم  تا دغدغه‌های اهالی فرهنگ و رسانه شهرستان بهمئي با همكاري همه جانبه مردم و مسئولان  برطرف شود  گفت  : اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی اصلی فرهنگی در شهرستان ، باید امید را در بین علاقه مندان فرهنگ و هنر زنده کند و در اين زمينه امیدواریم که با حضور مدیریت جدید در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان استفاده شود.



درپایان از زحمات آقای امين درخشان رئيس پيشين تجليل  وآقای عليداد خوبي زاده  به عنوان رئيس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بهمئي معرفی شد.



عليداد خوبي زاده متولد سال 1350 داراي مدرك كارشناسي رشته رياضي و فيزيك ،  با 21 سال سابقه كار آموزشي ، يك دوره رياست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بهمئي  و عضو علي البدل شوراي فعلي شهر ليكك مي باشد.



لازم به ذكر است كه امين درخشان از جوانان فعال و پر تلاش شهرستان بهمئي كه تاكنون به عنوان رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بهمئي مشغول به كار بوده ، به عنوان رئيس اداره روابط عمومي  اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد  منصوب شد.

گزارش و عکس/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: