« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
جهان
وزارت کشور بحرین مدعی شد که ایران در عملیات تروریستی ماه گذشته در منطقه "دراز" دست داشته است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایسنا، وزارت کشور بحرین در بیانیه‌ای مدعی شد که عاملان عملیات تروریستی ماه گذشته در منطقه "دراز" بحرین را شناسایی کرده است. آنها حسن عبداله مرهون راشد که دستگیر شده و در سال 2014 نیز در یک عملیات تروریستی دست داشته است و دیگری سید محمد قاسم محمد فضل که به زندان ابد محکوم شده است و متهم به انجام عملیات تروریستی در سال 2016 در منطقه "دراز" و ساخت بمب‌های انفجاری است، هستند.

در این بیانیه، ‌وزارت کشور بحرین مدعی شد که ایران در این قضایا دست داشته است و این عملیات تحت نظارت و هماهنگی حسین علی احمد داود که در بسیاری از عملیات تروریستی دست داشته است و اکنون به ایران فرار کرده، انجام شده است.

وزارت کشور بحرین هم‌چنین مدعی شد: یکی دیگر از عناصر تروریستی به 15 سال حبس محکوم شده است و او مسوول هماهنگی گروهک تروریستی سرایا الأشتر است و این گروهک ارتباط محکمی با سپاه ایران دارد. از دیگر عناصر تروریستی فراری ابراهیم زین‌الدین است که به حبس محکوم شده است و در بسیاری از عملیات تروریستی و امنیتی دست داشته است.

در پایان این بیانیه آمده است: اداره کل تحقیقات پس از انجام اقدامات قانونی این پرونده را به دادستان عمومی بحرین ارجاع داده و هم‌چنان در حال تحقیق و بازجویی برای دستگیری بقیه عناصر تروریستی است.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران مخالف اول تررویست در جهان است و برای نابودی و ریشه‌کن کردن آن همواره تلاش‌های فراوانی کرده است و برای مبارزه با تروریست‌ها در سوریه و عراق حضور مستشاری دارد.

مقامات کشورمان همواره تأکید می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران خواهان صلح، ثبات و امنیت در منطقه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین