« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
در گارگاه آموزشی حجاب و عفاف مطرح شد
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف ویژه بانوان شاغل در کمیته امداد با تأکید بر الگوی های جدید و به روز در بحث حجاب و عفاف اظهار داشت:در بحث حجاب مبانی مستدلی پشت قضیه است که چرا هم مرد و هم زن باید ملزم به رعایت آن باشند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد ضمن تشکر از حضور فعال بانوان در مناسبت های ارزشی، با بیان اینکه مبانی جامعه ما اسلامی است و شرایط فعالیت های فردی و اجتماعی ما در دین مشخص شده افزود: همه شئونات زندگی بشری و مسیر زندگی در دین مبین اسلام مدون شده و جایی برای انحرافات باقی نگذاشته است.



وی با تصریح اینکه اسلام الگوهای لازم یک زندگی سالم را در اختیار افراد قرار داده است، اظهار کرد: ذائقه دینی جامعه تغییر کرده و منعیات دیروز پذیرندگی بیشتری در شرایط امروزی اجتماع  پیدا کرده اند.

محبی با تأکید بر اینکه باید الگوی های جدید و به روز در بحث حجاب و عفاف ارائه دهیم، ادامه داد: در بحث حجاب مبانی مستدلی پشت قضیه است که چرا هم مرد و. هم زن باید ملزم به رعایت آن باشند یعنی بنا بر اصول و مبانی شرعی  در همه مسائل بحث هایی وجود دارد که ایجاد شبهه می کند.

وی با اشاره به اینکه ، جامعه غربی به فکر این است که فرهنگ، منش و خصلت ما را خالی ازمبانی معنوی کند، افزود: این راهکاری است که با اجرای آن جامعه غرب زودتر به هدف خود می رسد و با اشاعه بی دینی، برهنگی جسمی را بهتر ترویج می دهد.

محبی بابیان شرایط امروز جامعه و دسترسی آسان افراد به وسائل ارتباط جمعی، گفت: منکرات و آسیب هایی که هویت ما را بی ریشه می کند با وجود فضاهای مجازی و وسایل ارتباط جمعی گستردگی بیشتر پیدا کرده اند و این موضوع موجب شده مقابله با آسیب های اجتماعی کارایی خود را از دست بدهد که این مهم نیازمند عزم راسخ و برنامه ریزی مسئولانه است.

شایسته ذکر است، در پایان این همایش به بانوان شرکت کننده هدیه و لوح سپاس تقدیم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: