« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹
من یک خادم کوچک هستم. یک قطره. اگر خدا ما را خاک پای ملت به حساب بیاورد کلاهمان را بالا می اندازیم  

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در پاسخ به  این سوال که بعد از ریاست جمهوری چه خواهد کرد؟ گفت: یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام شود توسعه علمی کشور است و به نظرم رسید اگر بتوانم کمکی کنم به این بخش بروم. وقت اصلی را اختصاص دهیم به توسعه علمی کشور آنهم در یک سطوح بالاتر. دعوت کنیم از اساتید برجسته و 10-15 رشته‌ای که مرزهای دانش را شکل می‌دهد وقت بگذاریم. از مدت ها قبل مجوز گرفتیم و اساسنامه‌ای را تنظیم کردیم و داریم کارها را شروع کنیم.

یک دانشگاه بین المللی می‌خواهم تاسیس کنم که از بیرون هم دانشجو می پذیرد.

* من اصلا اهل حزب و اینها نیستم و قبلا هم تجربه کردم. باورهایی در من به وجود آمده که از آن کانال نمی شود اهداف و باورهای الهی را دنبال کرد. ملت در حزب نمی گنجد. حزب خوب است برای برخی هماهنگی‌ها. ملت خیلی بزرگتر است. من یک خادم کوچک هستم. یک قطره. اگر خدا ما را خاک پای ملت به حساب بیاورد کلاهمان را بالا می اندازیم.

اما اینکه در عرصه سیاسی هیچ حرفی نزنیم، مگر می شود؟ اما اینکه حزب درست کنیم و بگوییم ما این ور شما آن ور. اینگونه نیست.

* احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که اگر شورا شما را به عنوان شهردار انتخاب کند می پذیرید؟ گفت: من حاضرم شب ها جوب های شهر را جارو کنم اما کاندیدا برای شهرداری زیاد است و جوان ترها هستند و من ترجیح میدهم آنها این کار را انجام بدهند. من کمکشان می کنم. البته عوارضم را می دهم هرچند 8 برابر شده است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: