« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
در قم برگزار می شود؛
مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت رئیس فقید مجمع جهانی شیعه شناسی جمعه ۲۳ تیرماه در قم برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی شورای دین پژوهان کشور، این مراسم از طرف مجمع جهانی شیعه شناسی و دبیرخانه دین پژوهان کشور در روز جمعه ۲۳ تیرماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مسجد امام علی علیه السلام واقع در انتهای باجک۲ خیابان شهید بیطرفان با سخنرانی استاد سید مجتبی میردامادی برگزار می شود.

آیت پیمان رئیس مجمع جهانی شیعه شناسی، به مناسبت دومین سالگرد شهادت جانباز سرافراز و فاضل اندیشمند حجه الاسلام والمسلمین شیخ علی انصاری نیا بویراحمدی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم رب الشهداء والصدیقین
دومین سالگرد شهادت روحانی مجاهد و جانباز با اخلاص استاد شیخ علی انصاری نیا بویراحمدی را به امام زمان عج و زعمای حوزه و روحانیت معظم و جمیع دوستان و همکاران و خانواده و منسوبین آن عزیز سفر کرده تسلیت و تبریک عرض می کنم.

فقدان آن مرحوم که از تلاشگران ممتاز عرصه ی علوم و تحقیق و تدریس و تبلیغ معارف ناب اهل بیت و از مدیران نخبه و برجسته مراکز دینی بودند،حقیقتاً ثلمه جبران ناپذیری برای حوزه های علمیه تشیع می باشد.مجاهدت و اخلاص و سخت کوشی و خستگی ناپذیر ی او در اثبات حقانیت خلافت بلافصل امیر المومنین (علیه السلام) و عشق و ارادت کم نظیر وی به امیر المومنین و ائمه طاهرین (علیهم السلام) و وقف کامل وجود خویش برای این هدف مقدس، اگر نگوئیم بی نظیر حقیقتاً کم نظیر بوده است.

وی از اساتید نخبه و جوان ترین مدرس سطوح عالی بود و حکایت از نبوغ علمی و استعدادهای ویژه ایشان داشت و تالیفات و مقالات و آثار مکتوب ارزشمندی از خویش به یادگار گذاشت.

آن روحانی بسیجی و فرمانده ایثارگر دفاع مقدس در حالی که سال ها با عارضه ریوی و قلبی ناشی از سموم شیمیائی و همچنین چندین جراحت شدید ناشی از ترکش و تیر مستقیم دست و پنجه نرم می کرد، لحظه ای از کار و تلاش و مجاهدت علمی و تدریس و تالیف و تبلیغ دست بر نداشت و تا لحظاتی قبل از لبیک گفتن دعوت حق، با جد و جهد تمام، به فعالیت در زمینه ی مسئولیت علمی خویش اهتمام داشت.

تاسیس مجمع جهانی شیعه شناسی و مؤسسه ی اندیشه ی اسلامی و فعالیت گسترده ی علمی و آموزشی و چاپ و نشر کتب و نشریات تخصصی شیعه شناسی و امام شناسی و حمایت از مستبصرین و مبلغین بین المللی و بر گزاری کنگره ها و همایش های تخصصی عدیده و چاپ ۸۰ عنوان کتاب در اثبات حقانیت تشیع و دفاع از منشور عقاید شیعه که عمده ی آن را با هزینه ی شخصی انجام داده اند،برگ هایی زرین از کارنامه ی پر افتخار آن روحانی جانباز می باشد . روحش شاد و راهش پر رهرو باد./۸۴۰/د۱۰۲/ی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: