« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار پارک اسکان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور در شهرهای یاسوج ،سی‌سخت،گچساران و دهدشت احداث می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، نماینده مردم شهرستان‎‌های بویراحمد و دنا به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان صبح امروز از پارک اسکان یاسوج بازدید کردند.

محمود باقری در این بازدید از احداث چهار پارک اسکان در استان خبر داد و اظهار داشت: این پارک‌ها در شهرهای یاسوج، سی‌سخت، دهدشت و گچساران احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این پارک‌ها از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور احداث می‌شود، افزود: پارک اسکان یاسوج یک میلیارد و 600 میلیون تومان، پارک اسکان سی‌سخت 950 میلیون تومان، پارک اسکان گچساران 700 میلیون تومان و پارک اسکان دهدشت 700 میلیون تومان اعتبار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پارک اسکان یاسوج هم اکنون از 20 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، گفت: سکوهای نشیمن، آلاچیق، سوئیت و سرویس بهداشتی در این مکان‌ها پیش بینی شده است.

باقری با بیان اینکه 70 سکوی نشیمن در پارک اسکان یاسوج در حال احداث است، ابراز کرد: این پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: