« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مانور بزرگ پاکسازی شهر یاسوج از زباله و نخاله خبر داد و گفت: شهر یاسوج با حضور استاندار، شورای اداری و اقشار مختلف مردم از زباله و نخاله پاکسازی می‌شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست هماهنگی مانور بزرگ پاکسازی محیط شهر یاسوج با بیان اینکه فرهنگ جمع‌آوری زباله در شهر یاسوج جا نیفتاده است، اظهار داشت: در هیچ جای کشور به صورتی که صنوف شهر یاسوج وسایل و زباله‌های مازاد خود را در جداول شهری می‌ریزند، عمل نمی‌شود، در شهرهای دیگر شهرداری جایی را برای زباله‌ها مشخص کرده و یا صنوف زباله‌ها و وسایل مازاد خود را مانند زباله‌های منازل جمع‌آوری می‌کنند.

وی با تأکید بر نهادینه‌سازی فرهنگ جمع‌آوری زباله در شهر یاسوج، افزود: در حال راه‌اندازی کمپینی هستیم که هدف آن فرهنگسازی در زمینه جمع‌آوری زباله‌ها باشد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح، همه ورودی‌های شهر یاسوج را در یک فرآیند زمانی تقسیم‌بندی کرده و نسبت به پاکسازی آنها از زباله و نخاله اقدام می‌کنیم.

نیک‌اقبالی در تبیین اهمیت این طرح گفت: در هفته‌های آینده مانور بزرگی با حضور استاندار، شورای اداری و همه صنوف برگزار شده و شهر یاسوج با مشارکت اقشار مختلف مردم از زباله و نخاله پاکسازی می‌شود.

وی ابراز کرد: این اقدام تلنگر به افرادی است که زباله‌ها و نخاله‌های خود را بدون توجه به خدشه‌دار کردن زیبایی شهر در نقاط مختلف رها می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اجرای این مانور بزرگ نیازمند تعیین تکلیف محل تخلیه نخاله‌ها است، گفت: فرمانداری بویراحمد جلسه‌ای تشکیل داده و محل تخلیه زباله‌ها در روز مانور مشخص شود.

نیک‌اقبالی عنوان کرد: سناریوی این مانور و طرح توسط اداره‌کل حفاظت محیط زیست و با همکاری شهرداری یاسوج تهیه و این سناریو و شرح وظایف دستگاه‌ها در نشست بعدی بررسی  و زمان دقیق اجرای مانور نیز مشخص شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: