« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
فرماندار بویراحمد با گلایه از ناتوانی برخی مدیران شهرستانی در جذب اعتبارات گفت: دستگاه‌هایی با بیشترین نیاز اعتباری، کمترین میزان جذب بودجه را داشته‌اند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید محمد کاظم نظری ظهر امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برخی از این دستگاه‌ها از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلایه دارند که تخصیص‌ها را به آنها اطلاع نمی‌دهد.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت نیز می‌گوید ما تخصیص‌ها را اعلام کرده‌ایم  و قصور در عدم جذب اعتبارات  از سوی  دستگاه بوده، چنانچه دستگاه‌هایی 100 درصد اعتبارات خود را جذب کرده‌اند.‌

نظری با بیا ن اینکه در همان اداراتی که اعتبارات خود را 100 درصد جذب کرده‌، شهرستان بویراحمد کمتر از 50 درصد  جذب اعتبار داشته است تصریح کرد: سازمان مدیریت باید فکری به حال دستگاه‌های ناتوان در جذب اعتبارات کند و نمی‌توانیم به راحتی از این موضوع بگذریم زیرا جذب اعتبارات بخشی از حق و حقوق مردم است.

وی ابهام در شاخص‌ها را  دومین مساله شهرستان  بویراحمد عنوان کرد و گفت: با اینکه جمعیت و وسعت شهرستان بویراحمد بیش از 43 و تا 47 درصد است اما در شاخص‌های بودجه عدد شهرستان بویراحمد کمتر از 30 درصد بوده که همواره هم از سوی افکار عمومی و هم مدیران مورد پرسش و سوال قرار می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش‌هایی مثل راه ، به دلیل صعب العبوری انتظار زیادی داریم و یا برخی از پروژه‌ها  مثل آزمایشگاه پزشکی قانونی مربوط به کل استان بوده اما در اعتبارات ناچیز شهرستان قرار می‌گیرند و فشار زیادی به شهرستان وارد می‌کنند.

نظری با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانی پیگیر جذب  اعتبارات باشند و به این بهانه که سازمان مدیریت کارشناس دارد کار را رها نکنند افزود: انتظار می‌رود مسئولان استانی نیز هر چه سریعتر تکلیف یک سوم اعتبارات نفت که طبق قانون باید به کل استان تعلق بگیرد را مشخص کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: