« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
اجتماعی
ساعاتی قبل به خانه آمدم که دیدم نازنین با یک دختر و سه پسر در خانه هستند و زمانیکه از نازنین خواستم آنها را معرفی کند او گفت از آشنایانش هستند که من با آنها درگیر شدم و زمانیکه این افراد قصد خروج و فرار از خانه را داشتند نازنین نیز به پایین سقوط کرد
به گزارش آوای رودکوف به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ نخستین ساعات بامداد روز گذشته مأموران کلانتری 142 کن در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، مرگ مشکوک دختر جوانی را اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام خبر، قاضی ایلخانی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل اعلام خبر که یک ساختمان مسکونی در منطقه شهران بود حاضر شدند.

تحقیقات اولیه نشان داد متوفی بر اثر سقوط از طبقه چهارم ساختمان جان خود را از دست داده است.

نامزد متوفی که در محل حادثه حضور داشت در اظهاراتش به بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من و نازنین (متوفی) نامزد هم بودیم و قرار بود چند روز دیگر عروسی کنیم، این خانه نیز متعلق به من است و قرار بود در اینجا زندگی مشترکمان را آغاز کنیم، ساعاتی قبل به خانه آمدم که دیدم نازنین با یک دختر و سه پسر در خانه هستند و زمانیکه از نازنین خواستم آنها را معرفی کند او گفت از آشنایانش هستند که من با آنها درگیر شدم و زمانیکه این افراد قصد خروج و فرار از خانه را داشتند نازنین نیز به پایین سقوط کرد و جان باخت و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

پس از این اظهارات، قاضی ایلخانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود همچنین تحقیقات درباره رازگشایی از این پرونده مرگ مشکوک ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: