« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
بهمئی
فاز اول گازرساني به شهرک صنعتی خلیج فارس و 13 روستاي منطقه كت در شهرستان بهمئي و تقویت گاز شبکه شهری تا دي ماه امسال (1396) به بهره برداري مي رسد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار بهمئي از بهره برداري طرح گازرساني به منطقه كت و روستاهاي حومه در شهرستان بهمئي تا 6 ماه آينده خبر داد.



« فرماندار بهمئي » در حاشيه بازديد از اجراي عمليات گازرساني به منطقه كت و بيش از 13 روستاي حومه اين منطقه خبرداد و با اشاره به اينكه ، فاز اول گاز رسانی به روستاهای کت و حومه با بیش از 85 درصدپیشرفت فیزیکی در حال اجراست گفت : اعتار پيش بيني شده براي فاز اول این طرح 35 میلیارد ریال و ازمحل اعتبارات ملي هزينه خواهد شد.



«  علي اكبر فرهنگي نسب » با بيان اينكه ، تعداد خانوار بهره بردار اين طرح 600 خانوار با جمعيتي بالغ بر 3هزار نفر مي باشد افزود : 16 کیلومتر طول خط لوله اين طرح است كه 14 کیلومتر اي خط لوله فلزی و 2کیلومتر لوله پلی اتیلن مي باشد.
«وي» همچنين گفت : دو ایستگاه تقلیل فشار گاز در مسیر خطوط  لوله ي اين طرح احداث میشود.


«روح الله فتحي رئيس اداره گاز شهرستان بهمئي » با اشاره به اينكه ، همزمان با راه اندازي فاز اول (مرحله اول) ، فاز دوم گازرساني به ديگر مناطق و روستاهاي منطقه كت که شبکه گذاری داخل روستاهها می باشد آغاز به كار خواهد كرد گفت : ميزان اعتبار پيش بيني شده براي مرحله دوم اين طرح  بالغ بر چهل و پنج میلیارد  ريال از محل اعتبارات ملي پيش بيني شده است.



« رئيس اداره گاز شهرستان بهمئي » همچنين گفت توسعه گازرسانی به روستاهاي شهرستان بهمئي ، بستری مناسب برای محرومیت زدایی و  جلوگيري از كوچ به رويه مردم به شهر  است كه اداره گاز شهرستان در اين راستا خدمت رساني به شهروندان و تلاشهاي خود را نسبت به سالهاي گذشته  افزايش داده است.

عکس و گزارش /مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: