« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۳
اوای دنا: رییس پلیس آگاهی كهگیلویه و بویراحمد گفت: فرد كلاهبرداری كه در پیامك های تلفنی در نقاط مختلف كشور با این مضمون كه من 'مراد هستم ،عمویم عشایر است مقداری وسیله زیر خاكی پیدا كرده است اگر میتونی برام كاری بكن' با یك هزار و 800 سكه و دو عدد مجسمه تقلبی دستگیر شدند...

 

كلاهبردار پیامكی وسایل زیر خاكی دستگیر شد

سرهنگ 'عبدالعلی عبدی پور ' افزود: طی چند سال گذشته افرادی با ارسال پیامك به خطوط تلفن مردم در نقاط مختلف كشور با این مضمون كه من ' مراد هستم عمویم عشایر است مقداری وسیله زیر خاكی پیدا كرده این شماره را از طریق قرآن استخاره كردم شما را به قرآن اگر میتونی برام كاری بكن نصف نصف قران بین ما ولی تو را به قران به كسی نگو اگه میتونی زنگ بزن ' از این طریق با اغفال عده ای افراد ساده لوح آنان را به شهرستان های دیگر كشانده و از آنان كلاهبرداری می كردند.

وی بیان كرد: پرونده ای با همین موضوع به پلیس آگاهی استان كهگیلویه و بویراحمد واصل شد كه 400 میلیون ریال در قبال یك هزار و 900 سكه تقلبی از یك شهروند یاسوجی كلاهبری شده بود.

عبدی پور با اشاره به اینكه تلاش كارآگاهان این پلیس برای كشف كلاهبرداری آغاز شد، اظهار داشت: با توجه به اینكه كلاهبرداران، پیامك ها را به صورت اتفاقی بر روی خطوط تلفن همراه ارسال می كردند .

وی اضافه كرد: یكی از این پیام ها بر روی خط تلفن یكی از بستگان مالباخته ارسال می شود كه با توجیه و آموزش های لازم ،مالباخته با كلاهبرداران وارد معامله جدید شد.

وی عنوان كرد: كلاهبرداران، مالباخته را برای انجام معامله به شهرستان الیگودرز دعوت می كنند كه مأموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به آن حوزه عزیمت می شوند.

عبدی پور ابراز داشت: مأموران به محل معامله اعزام و فردی به هویت 'ح – آ' كه وظیفه آن بردن مشتری بر سر قرار بود، شناسایی و دستگیر شد و از وی می خواهند طبق برنامه عمل كند سپس به محل اصلی معامله می روند .

این مقام انتظامی كهگیلویه و بویراحمد گفت: متهم به نام 'ا – ا' با یك هزار و800 سكه و دو عدد مجسمه تقلبی دستگیر شد.

عبدی پور با اشاره به اینكه سه مالباخته كه پرونده آنها در آگاهی شهرستان الیگودرز بوده، متهم را شناسایی كردند، اظهار داشت: متهمان پس از تفهیم اتهام به یاسوج اعزام كه ضمن اعتراف به بزه انتسابی به كلاهبرداری های زیادی نیر اعتراف كرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
1
متن پیام کلاهبردار
اقا سلام من شیر علی عشایر شر الیکودرز حستیم دامدار حستیم میخوام درباره روزی حلالی که خدا به من داده با شما صحبت کنم چند روز پیش عموم با کوسفندا پایین تپه مقداری وسیله تلاتو کوزه پیدا کرده1512 سکه یک مجسمه شماره شندارم اگه میتونید کمکم کنبد برام بفروشید
smsکلاهبرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
سلام من سید مراد بختیاری هستم عشایر چادر نشین حقیقتش برادر من به همراه عموم ب دنبال گوسفندا مقداری زیر ...1312سکه و دو مجسمه زن و مرد اکه میتونی ابش کن نصف مال تو نصف مال من ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
با این شماره به من اس ام اس زد همین امروز ۰۹۱۶۳۵۶۴۴۶۸ تعجب میکنم چراهنوزازاده من تا اول پیغام دیدم بلاک و پاک کردم ولی برخی گول میخورن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: