« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
معاون وزیر صنعت
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری که در حوزه زاگرس واقع شده‌اند از عقب ماندگی تاریخی در حوزه صنعت رنج می‌برند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، برات قبادیان پیش از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه شهر یاسوج، اظهار داشت: باتوجه به اینکه وزارت صنعت زیربنای توسعه در هر جامعه‌ای بوده و بخش وسیعی از اشتغال زایی کشور در این حوزه محقق می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، عنوان کرد: بدون شک این وزارتخانه در سال‌های آینده وظایف سنگین تری جهت توسعه حوزه صنعت بر عهده دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه زاگرس، بیان کرد: این محدوده جغرافیایی بخش مهمی از ثروت های طبیعی را در خود جای داده است.

قبادیان ابراز کرد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری که در حوزه زاگرس واقع شده‌اند از عقب ماندگی تاریخی در حوزه صنعت رنج می‌برند و باید با همدلی و مشارکت جهت رشد و توسعه آن‌ها گام برداشت.

معاون وزیر صنعت از آمادگی این وزارت خانه جهت توسعه بخش صنعتی در کشور خبر داد و گفت: این وزارتخانه در این دولت دوازدهم بیش از گذشته در بخش صنایع و معادن تلاش می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: