« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰
ستاره پرتغالی رئال‌مادرید این روز‌ها تعطیلات تابستانی‌‌اش را در ایبیزا و فورمنترا سپری می‌کند و در کنار خانواده‌‌اش بر روی یک کشتی تفریحی (یاک) بزرگ و جذاب دیده شده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، ستاره پرتغالی رئال‌مادرید این روز‌ها تعطیلات تابستانی‌‌اش را در ایبیزا و فورمنترا سپری می‌کند و در کنار خانواده‌‌اش بر روی یک کشتی تفریحی (یاک) بزرگ و جذاب دیده شده است.

کریس همراه با تعدادی از دوستان و اعضای خانواده‌‌اش این کشتی تفریحی را اجاره کرده‌اند تا بتوانند در کمال آرامش و دور از هواداران و خبرنگاران تعطیلات‌شان را سپری کنند.

این کشتی تفریحی متفاوت با کشتی تفریحی‌ای است که کریس تابستان گذشته در همین سواحل از آن استفاده کرده بود ولی این یاک هم از همان کارخانه یاک پارسالی است. نام کشتی امسالی «آیا لاندن» است و به شرکت یاک چارتر فلیت اختصاص دارد که تخصص اصلی‌‌اش در اجاره دادن کشتی‌های تفریحی مجلل است.

کشتی تفریحی‌ای که کریس و نزدیکانش امسال اجاره کرده‌اند، دارای سه خدمه و سه کابین است و گنجایش شش مسافر را دارد و در هر کابین، یک تختخواب دونفره برای استراحت مسافران قرار داده شده است.

این یاک زیبا توسط کارخانه ایتالیایی لئوپارد ساخته شده و طراحی خارجی و داخلی خاص آن، کار یک طراح بزرگ به نام پائولو کالیاری است. این کشتی تفریحی دو موتور با ظرفیت

 CV 2000 دارد و می‌تواند با سرعت بالایی حرکت کند و گنجایش 8 هزار لیتر سوخت را نیز دارد.

طبق گزارش منتشره در وانیتاتیس، هزینه اجاره این کشتی تفریحی، هفته‌ای 45 هزار یورو است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین