« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
استاندار
طرح "سیماک" همان سیستم یکپارچه مدیریت املاک است که از طریق آن استعلام‌های میان دستگاهی رد و بدل می‌شود و سرعت خیلی خوبی را در اجرای نقل و انتقالاتی که در بحث املاک وجود دارد ایجاد می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف , سیدموسی خادمی در دیدار با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست ایران در یاسوج، کهگیلویه وبویراحمد را پیشتاز در راه اندازی طرح سیماک(سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) خواند و افزود: این استان آمادگی دارد از همه طرح های از این دست که به رفاه مردم، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم و واقعی کالا کمک می کند، حمایت کند.

استاندار، استفاده از فضاهای جدید ارتباطی به ویژه فضای مجازی و فناوری های نوین در دولت تدبیر و امید را بی سابقه خواند و تصریح کرد: گذر از سنت به مدرنیته و ورود شرکت پست به فضاهای نوین و فناوری های روز دنیا قابل تقدیر است.

خادمی بر ظرفیت های اقتصادی و تنوع محصولات استان به ویژه صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و گفت: با راه اندازی فروشگاه های مجازی علاوه بر سفارش آنلاین و عرضه مستقیم محصولات، می توان گامی بزرگ در حذف دلالی ها و واسطه گری ها برداشت.

استاندار از اعلام آمادگی استان برای تقویت و کمک به بهبود وضعیت زیرساخت های ارتباطی استان با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت پست خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست ایران هم در این نشست، کهگیلویه وبویراحمد را جزو استان های پیشگام در اجرای طرح مهم سیماک به ویژه طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: طرح سیماک از جمله طرح های مورد تاکید دولت و مجلس شورای اسلامی است.

حسین مهری افزود: با اینکه این طرح هنوز در خیلی از استان های بزرگ کشور راه اندازی نشده اما کهگیلویه وبویراحمد پیشتاز در راه اندازی آن است و این درایت و هوشمندی مدیریت استان را می رساند.

وی، برای توسعه زیرساخت ها و تجهیزات استان به فناوری های نوین اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: می توان با راه اندازی فروشگاه های مجازی به واقعی سازی قیمت ها و کمک به محصولات استان گامی مهم برداشت.

حسین مهری، طرح سیماک را طرحی مهم جهت صدور مجوزهای ساخت و ساز با همکاری دستگاه های متولی از جمله سازمان نظام مهندسی، شهرداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها خواند.

وی بیان کرد: راه اندازی این طرح از زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری می کند.

به گزارش آوای رودکوف ؛ طرح "سیماک" همان سیستم یکپارچه مدیریت املاک است  که از طریق آن استعلام‌های میان دستگاهی بین 17 تا 24 دستگاه که برای املاک کار می‌کنند بین سازمان‌ها و شرکت‌ها رد و بدل می‌شود و سرعت خیلی خوبی را در اجرای نقل و انتقالاتی که در بحث املاک وجود دارد ایجاد می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: