« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
تیم های بایرن مونیخ و آرسنال در یک بازی دوستانه به نتیجه مساوی دست یافتند و در ضربات پنالتی تیم لندنی برنده بازی لقب گرفت.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از وبسایت نود، تیم های بایرن مونیخ و آرسنال در اولین بازی خود در رقابت های تور آسیایی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی ۱-۱ دست یافتند. در این بازی روبرت لواندوفسکی در نیمه اول از روی نقطه پنالتی برای بایرن مونیخ گلزنی کرد و آلکس آیوبی با گلزنی در ثانیه های واپسین بازی باعث شد بازی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

در نیمه اول بازی بازیکنان بایرن مونیخ فرصت آن را داشتند که بر تعداد گل های زده خود بیفزایند اما عکس العمل های پیتر چک مانع از آن شد. جدی ترین موقعیت آرسنال در نیمه اول نصیب آلکساندر لاکازت شد که این مهاجم فرانسوی در مصاف تک به تک با تام اشتارک ناکام ماند.

نیمه دوم مربیان تعویض های زیادی در ترکیب های خود دادند و بیشتر به بازیکنان جوان و آینده دار بازی دادند. در این نیمه بهترین موقعیت بایرن مونیخ را خامس رودریگز از دست داد و در آن سوی تا لحظات پایانی دروازه فروتچل به صورت جدی تهدید نشد.

این بازی با توجه به قوانین بازی ها پس از تساوی در ۹۰ دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی این تیم آرسنال بود که بهتر عمل کرد و با نتیجه ۳-۲ حریفش را شکست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین