« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن از اتفاقات مربوط به فروش لباس خامس رودریگز در کشور چین اظهار ناراحتی کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از "ورزش سه"، در روزهای اخیر و علیرغم اینکه بایرن روی بازار چین برای فروش لباس خرید جدید و کلمبیایی خود حساب ویژه ای باز کرده بود، در شهر شانگهای لباس های تقلبی این بازیکن به کرات فروخته شده و نکته جالب این اتفاق، فروخته شدن این البسه با قیمت 650 یوان معادل 90 میلیون یورو که قیمت لباس اصلی نیز محسوب می شود به مشتریان بوده است.

طراحی لباس های به گونه ای است که با نمونه اصلی تفاوتی ندارد اما یکی از خبرنگاران که این موضوع  را پیگیری کرده توانسته بعد از چانه زدن با فروشنده، این لباس را با مبلغ 20 یورو خریداری کند.

گفتنی است درآمد حاصل از فروش لباس یکی از درآمدهای پرسود باشگاه ها محسوب می شود که سالانه باعث واریز شدن مبلغ فراوانی به خزانه آنها می شود.

رومینیگه گفت: "تلاش می کنیم با وارد کردن البسه اصلی به بازار این اتفاقات را به پایان رسانده یا حداقل نبض بازار را کنترل کنیم زیرا مردم طراحی این لباس ها را دیده و بار می کنند که لباس های واقعی را تهیه کرده اند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: