« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
گروههای مسلح در هنگام عقب نشینی از شمار زیادی از سکوهای نفتی، آنها را بمب گذاری و منهدم کرده اند.
آوای رودکوف: "علی ابراهیم" در گفتگو با خبرنگاران گفت: از ابتدای ماه ژوئیه تاکنون نیروهای ارتش سوریه بیش از 40 سکوی ثابت پمپاژ نفت را بازپس گرفته اند و این سکوها در حال حاضر کاملا منهدم شده اند.

این مسئول سوری خاطرنشان کرد: گروههای مسلح در هنگام عقب نشینی از شمار زیادی از سکوهای نفتی، آنها را بمب گذاری و منهدم کرده اند.

علی ابراهیم افزود: نیروهای ارتش سوریه از زمان عملیات نظامی شان در ابتدای ماه ژوئیه جاری، شمار زیادی از مناطق اصلی تولید نفت در استان رقه را آزاد کرده اند و در حال حاضرف میدان های نفتی دايالي، الرميلان، دبيسان ، الثورة و وهب به کنترل نیروهای ارتش درآمده اند.

این مقام شرکت نفت سوریه با اشاره به برنامه دولت برای بازسازی این میادین و سکوها گفت: پس از خنثی سازی بمب های کار گذاشته شده در میادین و تأسیسات نفتی، تجهیزات و بخش های آسیب دیده پس از باز شدن برای تعملر به حلب منتقل خواهد شد و تا پایان ماه جاری، بیشتر میادین مذکور، فعالیتشان را از سرخواهند گرفت.

یادآور می شود خبرگزاری روسی سپوتنیک پیشتر اعلام کرده بود ارتش سوریه 15 چاه نفت و یک میدان گازی در شرق دبیسان و همچنین دو ایستگاه پمپاژ در دبیسان و در حومه جنوبی رقه را از گروههای مسلح بازپس گرفته است.

منبع: العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: