« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
احتمال جیره بندی برق در تابستان قوت گرفت؛
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد 14 درصدی پیک‌بار مصرف برق استان گفت:اگر مردم در ساعت‌های اوج مصرف صرف جویی نکنند مجبور هستیم برای نقاطی از استان خاموشی‌هایی با زمان بندی معین شده اعمال کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف , داود راهزادی با اعلام این خبر گفت : گرمای زودرس و استفاده مشترکان از وسایل سرمایشی جدید از مهمترین دلایل افزایش مصرف برق در استان است.

وی عنوان کرد: روند کنونی مصرف برق و درصد افزایشی آن برای ما نگران کننده بوده که اگر مردم در ساعت‌های اوج مصرف صرف جویی نکنند مجبور هستیم برای نقاطی از استان خاموشی‌هایی با زمان بندی معین شده اعمال کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اگر کشاورزان، صنعتی‌‌گران و مصارف خانگی در ساعت‌های اوج مصرف از ساعت 13 تا 17 و از ساعت 19 تا 22 صرفه جویی کنند مشکلی برای تامین برق مشترکان در تابستان امسال به وجود نمی‌آید.

راهزادی افزود: تغییر الگوی مصرف، افزایش تعداد مشترکان و افزایش دمای هوا از مهمترین دلایل افزایش میزان مصرف انرژی در این استان است که باید در این زمینه مشترکان چاره اندیشی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: