« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
یاسوج
با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، دفتر نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ,ظهر امروز  با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، دفتر نمایندگی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان راه اندازی شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به افزایش کشفیات کالاهای قاچاق  و اهمیت و ضرورت راه اندازی این سازمان در استان، گفت: میزان کشفیات کالاهای قاچاق استان از لحاظ ریالی در سال 90 حدود 134 میلیارد ریال بوده که در سال 95 به 304 میلیارد ریال رسیده است.
سیدموسی خادمی با حضور امین دلیری رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: این سطح افزایش نتیجه همت و تلاش مسئولان استان را برای مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز می رساند.
استاندار با اشاره به پرونده های موجود در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان، تصریح کرد: میزان بدهی پرونده ها کمتر از 200 میلیون ریال است که می طلبد این پرونده ها با توجه بیشتری مورد بررسی قرار گرفته، چرا که میزان آن نسبت به سایر پرونده ها زیاد نیست.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور هم گفت: هم اکنون 10 استان کشور از داشتن سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محرومند ولی کهگیلویه وبویراحمد با تلاش و پیگیری استاندار توانست این سازمان را در استان مستقر سازد.
امین دلیری از ایجاد سامانه جامع اموال تملیکی در کشور خبر داد و گفت: این سیستم در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد که نقش بسیار زیادی در کاهش محصولات و مشکلات مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد داشت.
معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، راه اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را هوشمند سازی بیان کرد.
مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هم گفت: در مقایسه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در استان این میزان در سال 90 معادل با 134 میلیارد ریال، 91 به 186 میلیارد ریال، در 92 به 222 میلیارد ریال، 93 به 246 میلیارد ریال، 94 به 320 میلیارد ریال و در سال 95 به میزان 402 میلیارد ریال رسید.
حسین بهمنی افزود: تعداد دستگیر شدگان در سال 91 به تعداد هزار و 598 نفر، 92 به میزان دو هزار و 367 نفر، در سال 93 به تعداد هزار و 845 نفر و در 94 به تعداد هزار و 420 نفر و 95 به تعداد هزار و 835 نفر رسید.
وی، تعداد پرونده‌های تشکیل شده در طول سالیان اخیر در استان در خصوص کالاهای قاچاق را در 90 هزار و 729 فقره، 91 به هزار و 710 فقره، 92 به هزار و 974 پرونده و در 93 به هزار و 900 پرونده و در 94 هزار و 820 پرونده و در سال 95 به تعداد هزار و 985 پرونده بیان کرد.
بهمنی تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال هم میزان کشفیات 67 میلیارد ریال بوده که این میزان نسبت به سه ماهه اول سال قبل که 40 میلیارد ریال بوده، افزایش 67 درصدی را نشان می ‌دهد.
بهمنی افزود: در سال گذشته تا این موقع از سال 356 نفر دستگیر شدند که امسال تعداد آنها به 479 نفر رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: