« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
معاون سیاسی استانداری خبر داد
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تدوین سند ورزش‌ همگانی این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تدوین سند ورزش‌ همگانی این استان خبر داد و گفت: پس از ابلاغ این سند باید تمامی دستگاه ‌های اجرایی نسبت به هدف گذاری و برنامه‌ ریزی لازم برای توسعه روز افزون ورزش های همگانی در استان اقدام کنند.

فتاح محمدی در شورای عالی ورزش استان، افزود: برنامه ریزی و تدوین راهبردهای بلند مدت و کوتاه مدت در حوزه ورزش همگانی و تخصصی استان می تواند، افقی روشن را برای این بخش در استان ترسیم کند.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری بر تلاش برای فراهم سازی زیر ساخت های ورزشی  تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به استعدادهای درخشان ورزشی می توان در سال های آینده جایگاه ورزشی استان را بیش از پیش ارتقاء بخیشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم گفت: ورزشکاران این استان به دلیل داشتن استعدادهای چشمگیر توانایی کسب مدال در بازی ‌های آسیایی سال 2018 جاکارتای اندونزی را دارند‌.

سید محمدتقی علوی با اشاره به تشکیل ستاد بازی ‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی در استان، افزود: هدف از این اقدام شناسایی استعدادهای برتر در حوزه ورزش استان برای درخشش ورزشکاران و کسب مدال در این رقابت هاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: