« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مارکا ادعا کرد که رئال مادرید با موناکو برای پرداخت ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید امباپه به توافق رسیده است: ۱۶۰ میلیون یورو نقد به علاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد. برخی منابع هم از توافق برای مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو نقد به علاوه ۳۰ میلیون یورو پاداش خبر داده اند. بدین ترتیب امباپه در صورت پیوستن به رئال می تواند رکورد پوگبا که تابستان گذشته با ۱۰۵ میلیون یورو از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست را به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال بشکند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از وبسایت نود، این بازیکن ۱۸ ساله قرار است با قراردادی شش ساله با دستمزد سالانه هفت میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شود و جای موراتا را پر کند. مهاجم اسپانیایی اخیرا با مبلغ ۸۰ میلیون یورو از رئال به چلسی پیوسته است.امباپه منتظر است تا هر چه زودتر انتقالش به رئال مادرید محقق شود. گفته می شود که سیتی از خرید وی نا امید شده است و این بازیکن به زودی به اردوی رئال در لس آنجلس ملحق خواهد شد.

البته در همین تابستان شاید نیمار رکورد امباپه را هم بشکند چرا که پی اس جی حاضر شده برای خرید بازیکن برزیلی رقم فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیون یورویی او را بپردازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: