« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مجید محنایی روز سه شنبه در نشست شورای اشتغال کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 80 واحد پذیرنده مربوط به بخش های خصوصی و تعاونی این استان نیز برای به کارگیری افراد جویای کار دانش آموخته دانشگاهی استان آمادگی دارند.
وی افزود که سال جاری بحث اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با جدیت در کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می شود و همه دستگاه های اجرایی استان نیز ملزم به همکاری برای تحقق مطلوب آن هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت یازدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در همین راستا طرح کارورزی افراد جویای کار دانش آموخته دانشگاهی را تصویب کرده و باید به طور کامل در نقاط مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد اجرا شود.
محنایی عنوان کرد که طرح کارورزی اقدامی مهم برای کمک به تحقق هر چه مطلوبتر اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال افراد جویای کار دانش آموخته دانشگاهی در تمامی استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز داشت: این طرح فرصتی مناسب برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد بوده که باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت که کاهش 4.4 درصدی نرخ بیکاری سال 1395 این استان و رساندن آن از 17.7 درصد به 13.3 درصد نتیجه تلاش و پیگیری متولیان امر و مسئولان اجرایی استان است.
محنایی اظهار داشت: این اقدام مهم نشان داد که کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت کاهش نرخ بیکاری استان به زیر 13.3 درصد کنونی را دارد و باید فعالیت بیشتری در این راستا توسط مدیران اجرایی و نهادهای دولتی استان انجام شود./ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: