« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
مدیر کل کمیته امدادکهگیلویه و بویراحمد:
مدیر کل کمیته امدادکهگیلویه و بویراحمد گفت: سند کاهش فقر استان با محوریت استانداری و امضای ۲۰ دستگاه اجرایی امضاء شده و توفیقات خوبی خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، رئیس کمیته امداد در سفر دو روزه خود به کهگیلویه و بویر احمددر جلسه شورای مدیران این نهاد شرکت کرده و با نماینده مردم در شهرستان های بویر احمد و دنا، استاندار و معاونین دیدار کردند.



فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در نشست مشترک شورای مدیران این نهاد با رئیس کمیته امداد کشور ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا با تبریک  میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(ع)  و دهه کرامت، گفت: امیدواریم به میمنت این روز، سفر مهندس فتاح به استان ولایت مدار کهگیلویه و بویر احمد موجب خیر و برکت برای خانواده های تحت حمایت باشد.

وی با تأکید بر اینکه در کمیته امداد استان از سیاست های تحولی مرکز استفاده شده است، افزود: حرکت امداد، برنامه محور است و همه حوزه های امداد استان طبق برنامه عمل می کنند.

محبی گفت: سند کاهش فقر استان با محوریت استانداری و امضای ۲۰ دستگاه اجرایی امضاء شده و توفیقات خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس اجرای دقیق  ساختار سازمانی و استقرار نیروها در این ساختار ناگزیر از جابه جایی کارکنان در ادارات تابعه هستیم و این امر باید به بهترین نحو، در آرامش انجام شده و با تقویت بازرسی ها و نظارت ها آسیب های مجموعه کمتر شود.

محبی گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان ۱۰۰ درصد حمایتی است که به کمک های خارج از استان و موسسات خیریه وابسته است.

وی با بیان اینکه مشارکت های مردمی را از اولویت های برنامه های امداد قرار داده ایم، افزود: در زمینه اقداماتی خوبی انجام داده و رشد مطلوبی در منابع درآمدی امداد داشته ایم.

موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویر احمد، در این دیدار با بیان اینکه  تمهیدات کمیته امداد کشور در استان به  خوبی جواب داده  و مدیریت مناسبی در این حوزه انجام می شود، گفت: در  سرمایه گذاری حوزه اقتصادی، سرمایه گذاری خاص دولتی وجود ندارد و وضعیت مادی مردم استان نیز برای سرمایه گذاری مناسب نیست.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت کمیته امداد برای سرمایه گذاری در استان، افزود: توسعه اقتصادی بار فعالیت امدادی را نیز سبکتر می کند و می توان از ظرفیت امداد برای سرمایه گذاری در استان استفاده کرد.

خادمی گفت: در بحث صندوق قرض‌الحسنه امداد، کمک‌های خوبی به استان ما شده و امیدواریم با سفر مهندس فتاح به استان منابع این کمک‌ها بیشتر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: