« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
استخدام
مجوز انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت برای شرکت ملی نفت ایران صادر شده و طی روزهای آتی این آگهی استخدام گسترده در صنعت نفت در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مجوز انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰ نفره وزارت نفت را برای شرکت ملی نفت ایران صادر کرده و قرار است آگهی استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر در صنعت نفت هفته جاری در تعدادی از روزنامه‌های کثیر الانتشار و برخی سایت‌های تخصصی حوزه صنعت نفت منتشر شود.

انتشار آگهی استخدام وزارت نفت به دنبال انجام ایرادهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور و اخذ مجوز از این سازمان منتشر خواهد شد.

در همین حال «محسن دلاویز» مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت پیش‌تر گفته بود: به دنبال تلاش و رایزنی مهندس زنگنه مجوز استخدام دو هزار و ۵۰۰ نفر در صنعت نفت توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، از این رو به‎زودی شاهد جذب این تعداد خواهیم بود.

وی عنوان کرده بود: از این دو هزار و ۵۰۰ نفر بخشی در ارزیابی داخلی از همکاران قراردادی تبدیل وضعیت خواهند شد و بخشی دیگر از طریق آزمون از دانشکده نفت و دیگر دانشگاه‌های معتبر کشور جذب می‌شوند.

مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت تصریح کرده بود: هم اکنون در حال تدوین سازوکاری مناسب برای جذب این تعداد هستیم و ان‌شاء‌الله شرایط آن به‎زودی اعلام می‎شود./تسنیم
 


....کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: