« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
یاداشت
به منتخبین شورای پنجم توصیه می شود که به هیچ‌وجه در انتخاب شهردار نباید ملاک و معیار سیاسی و جناحی حاکم شود ....
پایگاه خبری آوای رودکوف- بدری :شهرداری یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که زیر نظر شهردار اداره می‌شود. وظیفه این سازمان، پاکیزه نگاهداشتن شهر، جمع آوری و حمل زباله شهری، صدور مجوزهای ساخت و ساز شهری، دریافت عوارض شهری از شهروندان و همچنین انجام پروژه های عمرانی و ...می باشد.

و همانطور که مستحضرید شهردار توسط شورای شهر انتخاب می گردد.شورایی که باید برامده از بطن مردم و آراء مردم باشد و همگان شاهدیم در زمان انتخابات شورای شهر خصوصا در شهر لنده مبنای انتخاب افراد بیشتر رنگ و بوی طایفه ای و منطقه ای دارد و مباحث سیاسی کمترین جایگاه را در انتخاب افراد دارد.

و از طرفی همگان می دانند که شهر لنده تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله بسیار طولانی دارد.

ازاین رو به منتخبین شورای پنجم توصیه می شود که به هیچ‌وجه در انتخاب شهردار نباید ملاک و معیار سیاسی و جناحی حاکم شود بلکه فردی را انتخاب کنند که از نظر سابقه اجرایی و عملگرایی کارنامه خوبی ارائه داده باشد.

بلا شک توقع عمومی اینست که اعضای منتخب همواره به خواست و راي مردم احترام بگذارند و تحت تاثیر مسولان و سیاسیون قرار نگیرند و شائبه ایجاد شده درپس از انتخابات را عملا انکار نموده و فراموش نکنند که در انتخابات ملاک به هیچ وجه گرایش سیاسی نبود و افراد منتخب با رای همه ی گرایشهای سیاسی انتخاب شدند و نه یک گروه سیاسی مگر اینکه اتفاق دیگری افتاده باشد!

تاکید می گردد در شرایط فعلی اگر قرار باشد يك شهردار «سياسي» را انتخاب كنند، اين به معناي واقعي به چاه افتادن و نادیده گرفتن مردم و مطالبات به حق آنهاست .....

و در هر حال باید منتظر ماند و دید ایا شورای پنجم با انتخاب شهرداری کاردان ؛ مجرب و البته غیر سیاسی رویکرد مردمی به خود خواهد گرفت و یا بالعکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین